Arthur Christmas

Dramă, Animaţie, Familie, Comedie (United Kingdom, United States of America)

Sarah Smith, Barry Cook, Adam Shankman

Columbia Pictures, Aardman Animations, Sony Pictures Animation

22 Februarie 2011

25 Noiembrie 2011

Copiii din intreaga lume s-au intrebat intotdeauna cum poate Mos Craciun sa confectioneze si sa distribuie miliarde de cadouri in toate colturile Globului, intr-o singura noapte. Explicatia este oferita de catre Steve, fiul cel mare al lui Mos Craciun si mostenitorul ultramodernei fabrici de cadouri de la Polul Nord, care a introdus cuceriri de ultima generatie ale stiintei si tehnicii in procesul de productie si a eficientizat astfel activitatea elfilor. Atunci cand unul dintre cei 600 milioane de copii de pe Terra este uitat si nu gaseste sub brad cadoul ravnit in dimineata de Craciun, Steve considera acest lucru o eroare admisibila, insa nu si fratele lui mai mic pe nume Arthur, un tanar stangaci, neindemanatic si cu un suflet de aur, care a ramas singurul din familie care mai este fascinat de magia sarbatorilor de iarna si care porneste intr-o misiune neautorizata de livrare a acestui ultim dar neonorat. Mos Craciun si tatal sau in varsta de 136 ani nu sunt capabili sa se adapteze la viziunea progresista a lui Steve si, la fel ca si Arthur, sunt nostalgici dupa perioada in care darurile erau livrate din sania trasa de reni, iar nu dintr-o nava spatiala uriasa.

flory20

08.09.2018

Un film foarte potrivit pentru aceasta perioada, plin de umor, energie..potrivit pentru copii, dar si pentru adulti...

3 1

ion

08.09.2018

un film care te introduce in atmosfera de Craciun.eu l-am vazut dublat,ceea ce nu prea m-a incantat.parca il si vedeam pe Valentin Uritescu in locul lui Grandsanta.oricum animatia e foarte reusita

2 2

delfinasu

08.09.2018

Este un film cu un scenariu inteligent, amuzant si emotionant deopotriva. Daca v-a placut The Polar Express, dar doriti sa radeti mai mult, filmul de fata este o alegere buna. Si nici nu e o surpriza, fiind vorba de compania care a creat Wallace & Gromit sau Chicken Run si care la anu' va lansa The Pirates! Band of Misfits. Daca v-a placut Puss in Boots, dar doriti si putina emotie, va recomand cu caldura Arthur Christmas. Per total are personaje secundare dezvoltate mai numeroase si mai haioase decat "Motanul incaltat", iar inspre sfarsit daca nu esti "tare", este posibil sa termini filmul cu lacrimi in ochi. Nu este un film care sa se ridice la valoarea lui How To Train a Dragon sau Shrek, dar aduce putin cu Meet the Robinsons, in ceea ce priveste acordarea unui rol important familiei. Cu siguranta il vom vedea in urmatorii ani destul de des pe la TV in ajun de Craciun.

7 1