Dramă (United States of America)

Dante Ariola, Emir Kusturica

Becky Johnston, Emir Kusturica

Cross Creek Pictures, Vertebra Films

7 Septembrie 2012

14 Iunie 2013

<p>Wallace Avery s-a săturat de viaţa lui. Divorţat, cu un fiu cu care nu mai păstrează legătura, nemulţumit de viaţa lui amoroasă, decide că a venit timpul să aplice o soluţie radicală. Renunţă, pur şi simplu, la viaţa lui, cumpărându-şi o nouă identitate, ca Arthur Newman, şi pleacă apoi, spre ţinutul său de vis, Terre Haute, Indiana, unde e convins că are o şansă să lucreze ca jucător profesionist de golf. Ideea lui Wallace de a primi o a doua şansă în viaţă este să devină o altă persoană. În călătoria sa e bulversat de o tânără, Michaela Fitzgerald, pe care Arthur o descoperă leşinată pe marginea piscinei motelului unde stătea. Ei îi ia numai câteva ore ca să descopere înşelătoria lui Wallace cu falsa identitate. Lui îi ia mult mai mult ca să descopere înşelătoria ei... </p>

annemarie_s

08.09.2018

Un rol destul de atipic pentru Colin Firth si un scenariu neobisnuit din perspectiva industriei cinematografice americane. Cred ca tema filmului e legata de ideea de responsabilitate si sugereaza ca nu poti iesi complet din tiparul vietii pe care ti-o construiesti pas cu pas. E chiar un fel de antitema: daca ne gandim ca in general America e vazuta ca tara tuturor posibilitatilor, filmul sugereaza ca, totusi, posibilitatile vietii fiecarui individ sunt limitate de anumite/felurite constrangeri, si ca evadarile, premeditate sau nu, nu pot dura la nesfarsit. Cuplul Colin Firth- Emily Blunt e interesant pe ecran. Momentul meu preferat e acela cand se descopera inselatoria lui Newman - foarte simplu, de pe google! Cu alte cuvinte, cat de dependenti si de influentati/supravegheati am devenit de catre internet.... De vazut de cei care au rabdare sa-l urmareasca pana la capat, urmarind toate itele povestii.

3 0

berby

08.09.2018

film, dar interesant rol pentru Colin si "plimbarea sau plecarea " din lumea reala ...e destul de mult de urmarit zicea: "annemarie"( chiar iti trebuie rabdare), in rest imi place si de Emily, care si ea plecase sau evadase din lumea cu probleme, nu zic mai mult, dar bun film, de vazut.

1 0

08.09.2018

Arthur Newman mi s-a parut un film foarte ok care m-a surprins foarte placut.Chiar nu ma gandeam ca acest film imi v-a place atat de mult.In primul rand povestea acestui film mi s-a parut foarte interesanta iar modul in care aceasta a fost spusa mi-a impresionat.Povestea filmului are o idee buna pe care probabil multe persoane ar considera-o la un moment dat.Cand simti ca viata este un gol imens,cand simti ca zilele sunt lipsite de sens chiar mi s-ar parea o idee excelenta sa lasi trecutul in urma si sa pleci pe un nou drum.Chiar am ramas placut surprins de acesta poveste si de-asemenea si cele doua personaje centrale mi s-au parut foarte interesante. Arthur Newman beneficieaza si de o distributie foarte buna din care eu in primul rand o remarc cu multa placere pe Emily Bluny.Aceasta este una dintre actritele pe care le apreciez cel mai mult iar ea este cu siguranta motivul pentru care am vizionat acest film.Despre Colin Firth sincer spun ca nu sunt un mare fan insa de aceasta data Firth mi s-a parut foarte ok. Arthur Newman este un film foarte relaxant,perfect potrivit pentru o dupa-amiaza mult prea linistita.Filmul este uneori sensibil si plin de emotie iar uneori si destul de amuzant.Finalul filmului chiar mi s-a parut unul inspirat. Eu recomand cu multa incredere acest film si cred ca unele persoane vor aprecia acest film.Cu siguranta daca esti un mare admirator al celor doi protagonisti trebuie sa vizionezi acest film pentru ca Blunt si Firth reusesc doua roluri excelente.

0 0