Aventuri, Fantasy, Animaţie, Familie (France)

Luc Besson, Kathrin Feistl

Luc Besson, Céline Garcia

Apipoulaï, Avalanche Productions, Sofica Europacorp, EuropaCorp, Canal+, TF1 Films Production

26 Noiembrie 2009

4 Decembrie 2009

<p align="justify">    Sequel al filmului din anul 2006 intitulat "Arthur et les Minimoys", pelicula "Arthur et la vengeance de Maltazard" urmareste noile aventuri fantastice ale unui baietel pe nume Arthur, care raspunde prompt cererii de ajutor venite din partea printesei Selenia, inscriptionata pe un bob de orez si lasata la picioarele sale de catre un paianjen, pornind intr-o calatorie minunata prin tinutul magic al minimosilor, niste creaturi minuscule ce traiesc in perfecta armonie cu natura.</p><p align="justify">    Dupa ce printesa Selenia, fratele ei Betameche si ceilalti minimosi l-au sprijinit in trecut sa gaseasca comoara de rubine ascunsa de catre bunicul lui si sa salveze astfel de la daramare casa bunicii sale, este randul lui Arthur sa plece la drum impreuna cu aceste fiinte de marimea unui dinte spre a descoperi orasul interzis numit Necropolis si a-l invinge pe maleficul vrajitor Maltazard care salasuieste acolo. Arthur si vechii lui prieteni trebuie sa infrunte pericolele pe care le ridica in calea lor diabolicul vrajitor si sa scape din panzele lipicioase de paianjen sau din ghearele slujitorilor fideli ai lui Maltazard. </p>

mcquin

08.09.2018

Din 4 oferte cu premierele saptamanii in Romania 2 sunt animatie.Mergem pe mana Americanilor si incet devenim la fel de ;inteligenti;

2 2

El_KaPpa

08.09.2018

Un sequel reusit si mai interesant decat filmul din 2006. Este relaxant, are cateva faze amuzante, aventura si niste personaje simpatice in frunte cu Max, vocea inconfundabila a lui Snoop Dogg. Cu toate astea nu trece pragul de film dedicat copiilor si cu cat esti mai in varsta cu atat il vei digera mai greu. Finalul isi lasa loc de continuare pentru 'Arthur and the Two Worlds War' care va fi lansat in 2010. Enjoy it!

7 0

renatic

08.09.2018