अशोक

Dramă, Istoric (India)

Santosh Sivan

Dreamz Unlimited

13 Septembrie 2001

22 Octombrie 2020

<p align="left">Asoka este unul din cei 4 printi care au sanse la tron,fratii lui incearca de multe ori sa il ucida deoarece este ales ca rege. Intr-o zi mama sa il roaga sa plece in calatorie singur si imbracat ca un om oarecare. In aceasta calatorie o intalneste pe Printesa Kaurwaki pe care o salveaza de niste soldati care o urmaresc pe ea si pe fratiorul sau mai mic deoarece voiau sa il omoare pe baiat pt ca era printul statului lor. Asoka si Kaurwaki se indragostest unul de altul,insa Kaurwaki nu stie adevarata identitate a lui Asoka. Asoka este chemat sa mearga sa o vada pe mama si de aici cei doi se pierd unul de celalalt,apoi se insceneaza moartea lui Kaurwaki si Asoka devine un rege rau si nemilos care provoaca razboaie dupa razboaie. Intr-o zi,in acest razboi Kaurwaki este ranita si asa se regasesc cei doi,Kaurwaki este socata sa afle cine este acel rege nemilos iar Asoka regreta totul.</p>

sweetdan2008

08.09.2018

Desi cea mai mare parte a filmului abunda in violenta , Asoka (Ashoka) ramane unul din cele mai frumoase filme de dragoste.Despre Asoka, cel de al III-lea imparat Indian al Dinastiei Mauryan (274-232 I.Hr.) s-au scris multe , dar poate ca putini stiu ca imparatul Asoka a jucat un rol important in raspandirea credintei budiste in toata asia.In anul 249 I.Hr., la Lumbini (orasul care este considerat locul nasterii lui Buddha), Asoka a ridicat o columna ce poarta o inscriptie comemorativa a nasterii lui Buddha ; aceasta columna exista si astazi iar Lumbini a devenit loc de pelerinaj pentru budistii din intreaga lume

10 2

iubytelxxl

08.09.2018

acest film ma socat mam uitat la el mereu cred ca mam uitat de peste 30 de ori shi am sa ma mai uit ca e super 10, 10 shi iara 10

4 3

veer

08.09.2018

Parerea mea???Nici nu stiu cu ce sa incep,despre violenta care ne este aratata in film,despre dragostea a doi tineri,sau despre initierea lui ashoka??Este unul dintre filmele la care teai uita de nenumarate ori si nu teai plictisi de el,ai trai la fel de intens la fiecare parte interesanta a filmului.Au reusit sa puna intro ecranizare un documentar istoric despre cel mai mare rege al indiei,o poveste de dragoste si o drama.A surprins violenta din diferite unghiuri,dar dragostea a surprinso intr-un mod cam dureros - sa te indragostesti sa fi fericit atat de putin timp ca apoi sa suferi crezand ca persoana iubita e moarta,e un pic cam sadic - dar pana la urma dragostea lor a biruit.Kaurwaki desi avand aspectul unei printese firave,sub acest vesmant se ascundea o adevarata razboinica gata sa se sacrifice pe ea insasi pentru o cauza nobila.Ashoka avand o imagine de dur,violent,rece, dragostea la facut ca atunci cand isi vedea iubirea vietii sa se transforme intr-un copil ce tanjeste dupa dragoste.Sa numai lungim vorba atat filmul MERITA UN MARE 10(PARDON NU ZECE O MIEEEE).

5 1