Assassin's Creed (2016)

Acțiune, Aventuri, SF | 21 December 2016 (France, Hong Kong, Malta, Taiwan, United Kingdom, United States of America)

Assassin’s Creed: Codul Asasinului (2016)

Assassin's Creed

Acțiune, Aventuri, SF (France, Hong Kong, Malta, Taiwan, United Kingdom, United States of America)

Justin Kurzel

New Regency Pictures, Regency Enterprises, The Kennedy/Marshall Company, Ubisoft, CatchPlay, Latina Pictures, Monarchy Enterprises S.a.r.l., Ubisoft Motion Pictures, DMC Film, Alpha Pictures, RatPac-Dune Entertainment

21 Decembrie 2016

22 Octombrie 2020

Marcat de tragedie la o vârstă fragedă, Cal Lynch (Michael Fassbender) este un condamnat la pedeapsa capitală, care primește o neașteptată șansă de a trăi datorită activităților misterioase ale Abstergo Industries. Printr-o tehnologie revoluționară care deblochează amintirile genetice din ADN-ul său, Cal este trimis înapoi în timp, în Spania secolului al XV-lea. Acolo, el trăiește experiențele rudei sale îndepărtate, Aguilar de Nerha, un membru al unei societăți secrete denumită Asasinii, care luptă pentru protejarea liberului arbitru de Cavalerii Templieri avizi de putere. Transformat de trecut, Cal începe să dobândească capacitățile fizice și cunoștințele necesare pentru a demola organizația opresivă a Cavalerilor Templieri în prezent.

mindhunters

08.09.2018

Un film frumos din punct de vedere vizual, cu o grafică superbă și muzică genială, dar cu o poveste slăbuță, în care personajele nu primesc suficientă atenție și par conturate așa, în grabă. Merită văzut dacă ești fan al filmelor de acțiune și îți plac cascadoriile extraordinare.

4 2

08.09.2018

Aveam niste asteptari uriase de la acest film si mereu am crezut ca v-a fi ceva special avand in vedere sursa imensa de inspiratie si plus faptul ca principala echipa din spatele extraordinarului Macbeth s-a reunit pentru a aceasta adaptare cinematografica a popularei serii de jocuri Assassin's Creed. Insa cu toate astea, spre uriasa mea dezamagire, dupa atatea promisiuni ca filmul v-a fi unul bun, din pacate Assassins's Creed este un film banal, care doar in scurte momente ridica putin capul din pamant iar in acele momente toata lumea ofteaza la faptul ca acest film nu reuseste sa isi foloseasca tot potentialul. Principala vina a acestui film este clar scenariul, care nu urmeaza precis firul narativ al jocurilor, ci care doar imprumuta cateva ideii si tema principala, restul fiind inventivitatea scenaristilor. Acestia din urma dau gres lamentabil in misiunea lor de a aduce la viata o poveste cu sens si niste personaje bine conturate, cu motivatii puternice. Iar astfel povestea filmului niciodata nu are capacitatea sa atraga cu adevarat spectatorul, sa-l faca sa rezoneze cu cauza personajelor iar miza actiunii lipseste cu desavarsire, sincer nu prea iti dai seama pentru ce se lupta cele doua tabere si ce poate face acel artefact care este principala tinta. Daca nu esti familiarizat cu povestea jocurilor si cu gameplay-ul de asemenea, cu greu vei accepta si vei intelege toata harababura care se petrece in fata ta. Daca la nivelul firului narativ filmul sta teribil, lucrurile stau putin diferit din fericire la nivel vizual unde cateva scene de actiune sunt coregrafiate excelent si pline de adrenalina. Cateva cadre care sunt imaginate destul de impresionant iti fura privirea pentru multe secunde iar aceste cadre afirma inca odata ca Justin Kurzel este un regizor excelent, un vizionar desavarsit iar colaborarea acestuia cu directorul de imagine Adam Arkapaw poate atinge un nivel mult mai ridicat chiar si decat Macbeth in posibilele viitoare proiecte ale lui Kurzel, asta daca cei doi aleg sa lucreze impreuna din nou. Michael Fassbender se impune mai mult cu o prezenta fizica intensa in acest film, nu incanta foarte mult din punct de vedere al acting-ului, nici nu are sansa sa faca acest lucru datorita lipsei de material. De fapt nimeni nu o face, nimeni nu are sansa sa aduca ceva personajelor interpretate si sunt cateva nume importante prezente in acest film. Destul de dezamagit sa il vad pe Brendan Gleeson doar pentru 2-3 minute iar Marion Cotillard din pacate mult prea palida. Despre Irons nici nu stiu ce sa zic, daca acesta este principalul antagonist atunci nu prea se vede acest lucru. Filmul este un esec fara dar si poate. Primit cu raceala de catre critici, nici publicul nu s-a ingramadit sa plateasca biletul la cinema. Iar astfel rezultatele financiare teribile pun in mare primejdie continuarea care teoretic a fost anuntata deja. Povestea lasa loc de noi aventuri si ceea ce am vazut aici a fost doar o scurta introducere in universul cinematografic Assassin's Creed. Sa speram ca vor reveni cu o continuare insa ma indoiesc ca se ca intampla in curand. Nota 6 pentru a Assassin's Creed. Dezamagit sincer de acest film si in ciuda tuturor semnelor negative aceam speranta ca imi v-a place. Nu prea mi-a placut!

3 3

Gabriel_Ionut

08.09.2018

Unul dintre cele mai dezamagitoare filme din ultimul timp.Cu niste actori de elita precum Michael Fassbender,Jeremy Irons,si Brendan Gleeson in distributie ma asteptam la mult mai mult.Scenele de actiune sunt ok dar nimic special.In rest,avem aceeasi intriga fumata din 1900 toamna,un scenariu slab si previzibil si o regie cel putin plictisitoare.Pentru fanii infocati ai jocului merita o vizionare,altfel nu il recomand.

1 1