Comedie, Crimă, Mister, Thriller (United States of America)

Brett Simon

Tim Calpin, Kevin Jakubowski

Yari Film Group, Vertigo Entertainment

17 Ianuarie 2008

19 Octombrie 2021

Atunci cand cea mai populara si cea mai atragatoare fata din scoala pe nume Francesca Fachini ii cere sa faca o investigatie asupra furtului unor teste de admitere la colegiu din biroul directorului, jurnalistul de la ziarul liceului St. Donovan - Bobby Funke - scrie un articol in care il acuza de respectiva infractiune pe Paul Moore, nimeni altul decat fostul iubit al Francescai, starul echipei de baschet si presedintele consiliului elevilor. Articolul il transforma brusc pe Bobby Funke intr-o persoana respectata de catre colegi si de catre directorul Kirkpatrick, un veteran excentric si deziluzionat al Razboiului din Golful Persic.  Dupa ce reprezentantii Universitatii Northwestern il inscriu pe Bobby Funke intr-un prestigios program de jurnalism si ii solicita sa prezinte informatii suplimentare bine verificate despre caz, tanarul incepe sa sape mai adanc si devine din ce in ce mai suspicios si mai nesigur ca Paul Moore este persoana aflata in spatele furtului. Decis sa afle adevarul, Bobby Funke reuseste sa scoata la lumina afacerile sordide de la liceul St. Donovan si conspiratia care ameninta sa arunce in aer structurile scolii.

silviusk2

08.09.2018

Nu i un film rau dar nici bun . Povestea este destul de compicata si are destul de multuri clinciuri. Bruce Willis intr-un rol de director destul de ok dar totusi parca nu ii se potriveste. Mischa Barton asa si asa joaca rolul unei ispite destul de faina dar prea exagerata. Nu am fost asa de impresionat de film . Dar daca sunteti fani Bruce Willis sau Mischa Barton uitati-va . Eu nu-l nu am fost chiar atat de mult atras de film .

1 2

ariel12

08.09.2018