Astérix & Obélix - Au service de Sa Majesté (2012)

Familie, Aventuri, Comedie | 17 October 2012 (France, Hungary, Italy, Spain)

Astérix şi Obélix: în slujba Majestăţii Sale (2012)

Astérix & Obélix - Au service de Sa Majesté

Familie, Aventuri, Comedie (France, Hungary, Italy, Spain)

Laurent Tirard, David R. Ellis

Stunt Bros, Fidélité Films, Wild Bunch, Cinetotal, Lucky Red, Morena Films, Saint Sébastien Froissart, France 2 Cinéma, France 3 Cinéma, Les Editions Albert René, Orange Cinéma Séries, Bruxelles Capitale, Région Wallone, Octagon Films, SCOPE Pictures, France Télévision

17 Octombrie 2012

19 Octombrie 2012

<p> </p><p>Suntem în anul 50 Î. H. Cezar vrea să mai facă nişte cuceriri, aşa că se hotărăşte să invadeze în fruntea legiunilor sale această insulă aflată la graniţele lumii ştiute, acest ţinut misterios numit Bretania.</p><p>Victoria e rapidă şi totală. Mă, rog, pe aproape... Un sătuc breton e decis să-i reziste, dar acum i s-au cam epuizat resursele. Cordelia, regina bretonilor, îşi trimite cel mai fidel ofiţer, pe Flegmatix, să cere ajutor în Galia, acolo unde un sătuc galez le ţine piept romanilor de ceva timp, cu mare succes... În sătucul în chestiune Asterix şi Obelix sunt deja ocupaţi până peste capm căci şeful lor le-a încredinţat nepotul Şmecherix, proaspăt sosit de la Luteţia ca să aibă grijă de el şi, mai ales, ca să facă bărbat din el. Iar sarcina lor e departe de</p><p>a fi ajuns la vreun sfârşit.</p><p>Când Flegmatix soseşte ca să le ceară ajutorul, i se oferă un butoi cu poţiunea magică, dar şi doi companioni care vor avea grijă ca preţioasa licoare să ajungă cu bine la destinaţie. Aşa pornesc Asterix şi Obelix într-o nouă aventură, în care îl iau şi pe Şmecherix, fiindcă se prevede a fi o ocazie prea bună să fie ratată pentru ca acesta să-şi desăvârşească educaţia. Şi, cum planul de acasă nu se potriveşte cu cel din târg, e clar că eroii noştri ne vor distra din nou în stilul lor binecunoscut!</p><p> </p>

razvanpapara

08.09.2018

Am vazut acest film si stau si ma intreb oare de ce se mai face ceva daca nu ai idei. Un film pe care nici macar 3D-ul nu-l scoate din mediocritate(putin spus). Gérard Depardieu,unul dintre actorii mei preferati nu are ce cauta in acest film, dar asta a fost alegerea lui(cam proasta ce-i drept). Nu-l recomand sub nici o forma nici macar fanilor acestor filme printre care ma numaram si eu. Nota 4 este char una foarte mare.

1 5

szanyi66

08.09.2018

Un film excelent! Debordeaza de voiciune si voie buna! Acum nu trebuie sa cerem prea mult de la un film,la urma urmei e doar un film ,la care daca nu esti prea pretentios razi de mori! Fazele sant de un comic reusit si dac e de ales din mai multe filme de comedie eu pe asta l-as alege pentru vizionat cand am chef sa vad ceva de ras!

3 1

rocco123

08.09.2018

Filmul nu prea a fost bun, chiar plictisitor. Mă așteptam să fi foarte bun, fiind un fan al Obélix și Astérix, dar și-au bătut joc de film. Filmul este o adaptare după desenele animat din anul 1986 "Asterix chez les bretons". Parcă Christian Clavier juca mai bine în Astérix decât Edouard Baer care nu mi-a plăcut deloc. A mai ținut și aproape două ore, c-am mult pentru un film mediocru. Cred că și Cezar însuși ar putea spune: am venit, am văzut, am respirat un oftat de apatie extinsă! Eu zic dacă să nu vă pierdeți timpul cu așa ceva. Sunt filme mai bune.

1 1