Atonement

Dramă, Romantic (United Kingdom, France, United States of America)

Joe Wright

Universal Pictures, Relativity Media, Working Title Films, StudioCanal

29 August 2007

15 Februarie 2008

\"Atonement\" este un film britanic regizat de Joe Wright, adaptare a romanului omonim scris de Ian McEwan. Ii are in rolurile principale pe Keira Knightley si pe James McAvoy si este produs de Working Title Films, fiind distribuit de Universal. Filmul incepe in Anglia anului 1935, in cea mai calduroasa zi a anului. In umbra din ce in ce mai aproape a Celui De-al Doilea Razboi Mondial, Briony Talis si familia ei duc o viata instarita si privilegiata in enormul lor conac in stil victorian. Dupa ce familia se aduna la sfarsit de saptamana, combinatia dintre caldura sufocanta si multele emotii reprimate iesite la suprafata creaza un sentiment de amenintare si pericol. Briony, o scriitoare promitatoare, e o fata cu imaginatia bogata. Printr-o serie de neintelegeri catastrfice ea il acuza pe Robbie Turner, fiul administratorului si iubitul surorii sale Cecilia, de o crima pe care nu a comis-o. Acuzatia distruge dragostea dintre Robbie si Cecilia si schimba dramatic cursul vietii lor. Filmul a fost ales sa deschida Festivalul de Film de la Venetia.

110 Ordonare după: | |

mdomnita

08.09.2018

Acest film este unul dintre filmele reusite ale anului trecut. Nu am auzit multe despre el, am dat de el doar cand am vazut nominalizarile la Oscar. Vazand actorii din rolurile principale am decis ca e unul din filmele care trebuie vazute. Chiar daca rolurile principale apartin lui Robbie si Cecilia, subiectul principal al acestui film este efortul pe care il face Briony pentru a scapa de consecintele greselii ei din copilarie. Briony, la 13 ani, era indragostita de prietenul surorii ei mai mari. Dar datorita unor evenimente vazute de ea si privite prin prisma unui copil de 13 ani, ea crede ca Robbie este total nepotrivit pentru sora ei , Cecilia. Din acest motiv ea il acuza pe Robbie de un viol, chiar daca probabil stia ca nu el a fost cel vinovat. Aceasta distruge relatia celor doi si viata lui Robbie, care ajunge la inchisoare si apoi in razboi. Filmul urmeaza efortul celor doi de a fi impreuna in conditiile vitrege ale razboiului si efortul lui Briony de a obtine iertarea greselilor ei de la Cecilia. Chiar saca dragostea intre Robbie si Cecilia nu pare prea convingatoare, realizarea filmului este reusita, si merita vazut.

13 9

Rudolfo

08.09.2018