August Rush

Familie, Dramă, Muzică (United States of America)

Kirsten Sheridan

CJ Entertainment, Southpaw Entertainment, Warner Bros. Pictures

21 Noiembrie 2007

14 Decembrie 2007

\"<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme/August-Rush-193995.html\">August Rush</a>\" spune povestea unui carismatic tanar chitarist irlandez (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Jonathan-Rhys-Meyers-124888.html\">Jonathan Rhys Meyers</a>) si a unei violonceliste (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Keri-Russell-14159.html\">Keri Russell</a>) care se intalnesc din intamplare intr-o noapte magica deasupra Pietei Washington din New Yorl, dar in curand sunt despartiti, lasand in urma un copil, August Rush, ramas orfan fortat de circumstante. Acum cantand pe strzile din New York si ingrijit de un strain misterios (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Robin-Williams-7274.html\">Robin Williams</a>), August (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Freddie-Highmore-243.html\">Freddie Highmore</a>) isi foloseste remarcabilul talent muzical pentru a-si cauta parintii de care a fost separat la nastere. Filmul este regizat de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Kirsten-Sheridan-867.html\">Kirsten Sheridan</a> si scris de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Nick-Castle-28374.html\">Nick Castle</a>, Jim Hart, Kirsten Sheridan si Paul Castro. Pentru J.R. Meyers si Keri Russel este a doua aparitie in acelasi film dupa \"Misiune: Imposibila III\".

172 Ordonare după: | |

Bogdamn

08.09.2018

Un film foarte reusit din punctul meu de vedere. Poate ca unii pot gasi anumite neajunsuri la acest film dar eu unul am fost capturat in totalitate de povestea lui August Rush incat n-am putut sa observ altceva decat muzica si sentimentul transmis ... pot spune ca intr-un mod ciudat m-am regasit in pielea personajului desi nu am nici o legatura cu problemele vietii cu care a trebuit sa se confrunte. Personajele sunt bine interpretate, scenele sunt foarte bine realizate dar punctul forte al acestui film este fara indoiala muzica de o calitate impecabila. Pur si simplu te face sa realizezi ca intr-adevar muzica este o forta. Daca va plac povestile cu o nuanta de fantastic si va place muzica atunci "August Rush" este un film pe care nu trebuie sa-l pierdeti.

36 10

movieaddicted

08.09.2018

Am asteptat multe luni acest film si bineinteles ca nu a intrat pe ecranele din Romania pe 14 decembrie 2007! De abia astept sa il vad....

2 6

ThaThug

08.09.2018

Cu toate ca este un film cu o gramada de clisee si poate un pic cam "cheesy" pt gustul meu, a reusit sa ma impresioneze prin soundtrack-ul sau de calitate si rolurile interpretate, in special cel al micului "Mozart". Recomand oricui vrea sa evedeze pentru doua ore in lumea fantastica a muzicii.

10 16