Aurul lui Mackenna

Mackenna's Gold

Aventuri, Acțiune, Western (United States of America)

J. Lee Thompson

Highroad Productions, Columbia Pictures

25 Iulie 2021

<p>O veche legendă Apache menționa existența unui canion ascuns, plin cu aur, pe care l-au căutat, fără niciun rezultat atât conchistadorii spanioli cât și americanii. Șeriful MacKenna a renunțat și el după trei ani de căutări, însă într-o zi speranța îi revine după ce, în urma unui schimb de focuri cu bătrânul indian Praire Dog, intră în posesia unei hărți vechi care arată locația exactă a comorii. Pentru a fi sigur că nimeni nu va afla locația canionului, acesta memorează harta, apoi o arde. Pe urmele bătrânului indian se afla și John Colorado împreună cu banda sa de tâlhari, care, după ce află că șeriful a distrul harta, îl iau ostatic și îl obligă să îi îndrume. Cum șeriful e un tip superstițios care nu vrea să deranjeze spiritele indienilor și își dorește să scape cu viață, promite să-i ajute să găsească locația unde se află canionul plin cu aur. De aceeași hartă află și Ben Baker, liderul unor oameni dornici de parvenire, care vor și ei o parte din comoară. Fără să știe că pe urmele lor se află indienii apache precum și o patrulă a cavaleriei americane, grupul astfel format pornește la drum.</p>

orlando

08.09.2018

dap....mostenind o mica pasiune asupra acestor genuri de filme de la tatal meu pot sa spun ca mi-a placut ....a avut chiar si ceva efecte mai speciale .....un film westman de nota 10 ...... zmericanii nu se mai satura de bogatiii nici in ziua de azi ..... si nu mai cauta aur ...acum s-au reprofilat cauta petrol...da lasi sa -si vada de treaa lor eu ma uit la filme;))

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un western uimitor , asa cum nu am mai vazut de foarte mult timp , atat de captivant , incat imi parea extrem de rau cand s-a terminat . trecand peste datele tehnice , care sunt extrem de bune pentru vremea cand a fost realizat , filmul are o poveste covarsitoare , prezentand lacomia umana in una din fazele ei , care aduna si destrama la fel de usor atat de multi oameni . apoi , distributia remarcabila , unde se gasesc o multime de actori de legenda al westernului , incat nu are cum sa nu fii acolo , in mijlocul povestii ! unul din filmele de gen care nu merita ratate sub nicio forma !

0 4

TDI

08.09.2018

lacomia la extrem . in fata ta curge un riu din vodca si mai ceri zinei cea bune sa ati mai umple si paharul cu vodca , si in film un munte din aur si 3 persoane se omoara intre ei ,,nu vor sa imparta cu nimeni muntele

0 0