Awakenings

Dramă (United States of America)

Penny Marshall, Guillermo del Toro

Parkes/Lasker productions

4 Decembrie 1990

27 Noiembrie 2020

Victimele unei epidemii de encefalita, ce au devenit catatonici in urma bolii, au acum o noua sansa in urma aparitiei unui nou medicament ce va fi testat pe ei de doctorul interpretat de R. Williams. Cand primul pacient se trezeste, el este pus intr-o situatie foarte delicata, pentru ca el a intrat in coma cand era doar un adolescent, asa ca trebuie sa faca fata unor situatii complet noi pentru el

eedy

08.09.2018

O idee de exceptie este maltratata de aceasta Penny Marshall( ar trebui s-o opreasca cineva,totusi),reusind sa-i compromita si pe cei doi mari actori din distributie...nu inteleg de unde si pina unde 7,3???

6 10

suporteru

08.09.2018

Un film exceptional,o distributie de exceptie.Dupa parerea mea,De Niro merita oscar pentru cel mai bun actor in rol principal.Este o drama foarte dura despre cat poate fi de nedreapta viata. Awakenings este o adaptare dupa un fapt real.Leonard Lowe se imbolnaveste de encefalita inca de la o varsta foarte frageda(din timpul scolii) si devine catatonic(toate organele interne ale corpului ii functionau,mai putin creierul),devine practic o leguma. Dupa mai bine de 20 ani,un anume doctor Sayer,intruchipat admirabil de Robin Williams,in stilul sau caracteristic,ajunge sa fie angajat la clinica unde a fost internat Leonard(Robert de Niro) si unde isi petrecuse viata,de cand se imbolnavise. Filmul il prezinta pe entuziastul dr. Sayer in incercarea sa disperata de a-l insanatosi pe Leonard,in anii 60,tehnologia si cercetarile in domeniul encefalitei fiind inca la inceput. Filmul este foarte emotionant,foarte dur,o drama grea de tot,il recomand!

5 6

dana_zebega

08.09.2018