Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Sam Mendes

Dave Eggers, Vendela Vida

Neal Street Productions, Focus Features, Big Beach

5 Iunie 2009

25 Noiembrie 2020

<p align="left">Away We Go este povestea lui Burt si Verona a caror viata nu este una tocmai roza. Ei se iubesc, sunt fericiti, dar nivelul lor de trai nu este unul de lux. Lucrurile se schimba si mai mult atunci cand afla ca Verona a ramas insarcinata. Nefiind deloc multumiti cu acest oras in care traiesc, sperand la un viitor mai bun pentru copilul lor, Burt si Verona se decid sa faca o schimbare radicala in viata lor si sa se mute intr-un loc  mai frumos. In drumul lor, ei se opresc la parintii lui Burt care vor sa se mute tocmai in Belgia. Burt si Verona nici macar nu sunt casatoriti inca, dar eivor sa gaseasca locatia ideala pentru intemeierea noii lor familii. Aventura lor de-alungul Statelor Unite ale Americii ii va aduce la usa rudelor si prietenilor, care in cele din urma ii va invata multe despre viata si ce inseamna cu adevarat termenul de "casa, dulce casa."</p>

Brunetta

08.09.2018

nu este o capodopera dar in lipsa de altceva merge spun asta pentru ca este un cam plictisitor si unele faza sunt cam trase de par ... de la mine nota 6

0 3

dallila

08.09.2018

am vazut ca se afla in lista celor mai bune comedii din 2009 ! eu una nu las include ! ar fi altele mai reusite cum ar fi The Rebound sau The Ugly Truth ! nota 7

1 3

Ruxandra_91

08.09.2018

o da, asta chiar a fost un film ciudat. dupa cum spune si dallila eu nu l-as include in top 10 cele mai bune comedii din 2009, s-ar clasa pe un loc....25-30 cam asa. povestea in sine este originala, placuta, de familie. in schimb nu veti gasi nimic spectaculos la acest film, ceva care sa il faca nemaipomenit. este povestea unui cuplu de tineri care isi cauta un loc stabil, prin toata america...pana cand, intr-un final si-l gaseste. oricum daca aveti o dupa-amiaza plictisitoare si nu aveti la ce va uita, il puteti viziona pe acesta e bunicel.

2 0