Comedie, Romantic (United States of America)

Brian Herzlinger

Michael Hamilton-Wright, Russell Scalise

A Plus Entertainment, Big Shot Productions, Entertainment 7

9 Iunie 2009

5 Decembrie 2021

<p align="justify">   Angela si Curtis au o casnicie fericita, o casa frumoasa si cariere de succes, dar viata lor de cuplu este complet data peste cap de o sarcina neplanificata. Intrucat Angela este o femeie de afaceri ambitioasa, care lucreaza pentru o sefa exigenta pe nume Mary, decide sa isi ascunda sarcina pentru a nu isi pierde locul de munca.</p><p align="justify">  Curtis, care este avocat specializat in divorturi, trebuie sa se confrunte cu schimbarile de dispozitie hormonale ale Angelei si sa se acomodeze cu statutul de viitor parinte. Pe parcursul a noua luni, Curtis si Angela se straduiesc sa faca fata obstacolelor care le pun casnicia in pericol si sa ignore sfaturile gresite cu privire la casatorie, maternitate si paternitate pe care le primesc de la cei mai buni prieteni ai lor - sotii Danny si Sylvia. </p>

kyroskyriakos

08.09.2018

Parea o comedie savuroasa, dar pana la urma, cele mai amuzante momente au fost scenele de la filmari prezentate pe final. Nici nu stiu daca poate fi catalogat strict ca o comedie, pentru ca pare mai mult o drama, marcata de diverse neintelegeri banale. Oricum, conflictul este destul de supercial, ca sa nu spun lipsit de substanta, fara un lait-motiv bine pus la punct, iar realismul lasa de dorit. Pana la urma avem de-a face cu o "comedie" in stil american, realizata la foc automat si fara prea multa bataie de cap.

4 4

Alisha

08.09.2018

La inceput da mi sa parut o comedie bunicica dar pe parcurs mi-am dat seama ca este o porcariutza de a amaericanilor si pt ei este un fenomen...ei bine imi pare rau sa-i dezamagesc dar mi-e una nu mia placut....ba s-au impacat ba iar s-au certat nici ei nu mai stiau ce sa faca ba un era hais alalat ca nici unul nu era de acord cu nimik si tousi la safarsit avem parte cica de un fel de ''happy end''..........si se mai presupune ca a stat si 30 de min in taravliu...hai sa fim seriosi oamnei buni chiar intrecem orice masura si dam in Sf-uri...poate ca prinde la public nu zic nu dar teplictiseste de-a binele...la un moment dat poti chiar sa adormi desi ai pretenti ca sunt actorii cunoscuti pe care iai vazut in filme mult mai bune decat acesta ....asa ca ma scuzati dar cred ca aia cand au facut filmul eru cam beti...si app is unele faze cam seci dar unele la care chiar azi cu adeverat dar asta depinde de fiecare ce intelege...infene puteti sa-l vizionati in caz ca naveti ce face...cel putin dupa mine asa as face si totusi i dau nota mare pt ca imi place actrita Heather Graham si tousi merita si ea ceva acolo

5 4

Deea.bloom

08.09.2018