Bachelorette

Comedie, Romantic (United States of America)

Leslye Headland, Roger Donaldson

Gary Sanchez Productions, BCDF Pictures

6 August 2012

25 Februarie 2021

<p><span style="text-align: justify">Bachelorette urmărește trei foste prietene şi colege de liceu care sunt invitate să participe la căsătoria celei mai puţin populare dintre ele cu unul dintre cei mai râvniţi burlaci din New York.</span>   </p><p>Regan era obişnuită să fie prima în toate, însă, spre marea ei dezamăgire, aceasta descoperă că fata poreclită de toată lumea "Faţă de porc", se căsătoreşte înainea ei. Invitată pe post de domnișoară de onoare alături de alte două prietene din copilărie, Gena şi Katie, cele trei fete single sunt hotărâte să-şi pună deoparte amărăciunea şi sa organizeze o super-petrecere a burlăcițelor. Cu o sursă aparent infinită de cocaină şi alcool, fetelor li se rezervă o noapte lungă plină de emoţii.</p><div><br /></div>

carcel_claudiu

08.09.2018

Chiar dacă a fost comparată cu Bridesmaids sau The Hangover, comedia The bachelorette, care are o distributie mortală feminină e foarte amuzantă. De la o petrecere a burlăcițelor eșuată, pornește o întreagă avenutură pentur a salva o nuntă. Plină de obstacole, glume și fel și fel de situații hilare, acest film nu are cum să nu-ți placă. Actorii au jucat foarte bine, cenzura, nu a fost prezentă și până la urmă s-a terminat frumos!

4 5

ottorobert94

08.09.2018

un film destinat mai mult fetelor, dar sincer l-am apreciat....o comedie usoara ce implica tema nuntii. Actritele au jucat bine, povestea, desi previzibila m-a surprins, asa ca ii ofer un 7/8. Merita vazut.

1 5

valentina1003

08.09.2018

fara sa vreau l-am comparat cu the hangover amandoua sunt c-am pe aceeasi tema ,in orice caz e un film slabut care l-am vazut mai mult pt K.Dunst care e eclipsata sincer de celelalte doua actrite .nota 6

1 3