Acțiune, Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Ron Howard

Gregory Widen

Universal Pictures, Trilogy Entertainment Group, Imagine Entertainment

24 Mai 1991

25 Octombrie 2021

Pe cand era copil, Brian a vazut cum tatal lui pompier a murit. Dupa multi ani el se alatura fratelui sau Steven, si el pompier, prin alegerea acestei grele meserii. Din pacate, cei doi frati nu se prea inteleg. In plus, pompierii trebuie sa faca fata unor cazuri foarte dificile legate de niste incendii provocate special pentru a omori anumiti oameni

lau72

08.09.2018

Regizorul Ron Howard izbuteste un thriller de genul " catastrofe naturale " care impune mai ales prin spectacolul pirotehnic , iar actori destui de alesi fac din acest film , unul care merita vazut

0 1

Dyers_Eve

08.09.2018

Am renuntat de mult sa incerc sa inteleg criteriile de nominalizare la Oscar. Unele filme merita, altele evident nu. Cazul de fata. Nu e atat subiectul filmului e vina (e inca un film de "propaganda", plin de elogii la adresa eroilor americani pompieri/ politisti/ militari samd), cat actorii din cele doua roluri principale: William Baldwin si Kurt Russell. Doi dintre cei mai limitati, antipatici si prolifici actori de la Hollywood. Care, alaturi de Scott Glenn (un alt condamnat iremediabil la roluri de mana a doua) joaca atat de...neconvingator, incat nici plasarea lui De Niro si Sutherland nu poate salva filmul. Practic, in afara de imaginile spectaculoase cu focul, nu pot retine nimic din acest film. 6 cu indulgenta, mai mult pentru numele lui Ron Howard (" A Beautiful Mind"), si pentru amintitii De Niro Si Donald Sutherland.

2 2

tataru.eugen

08.09.2018

Un film care este exact asa cum pare, cu pompieri, incendii, o viziune al incendiilor din prisma celor care se lupta cu stingerea lor. Si cam asta mi sa parut tot. Un scenariu destul de slabut. Atuul principal al filmului e dat de acele cateva incendii cu care se lupta personajele, in rest nimic de remarcat. Recomand totusi filmul, pentru a vedea efectele si unui incendiu, dar sa nu aveti asteptari extraordinar de mari.

0 1