Acțiune, Dramă (United States of America)

Craig Moss

Craig Moss, Elliot Tishman

Amber Lamps, Silver Nitrate

12 Aprilie 2012

24 Septembrie 2020

<p>Frank Vega este un veteran, fost combatant în Vietnam. El devine erou local într-un oraș din SUA după ce sare în apărarea cetățenilor când sunt amenințați de interlopi. Își câștigă faima și respectul în rândul cetățenilor când îi snopește în bătaie, într-un autobuz, pe doi agresori care se pregăteau să bată un bătrân. Viața lui se schimbă decisiv în momentul în care este ucis cel mai bun prieten al său. Înainte de a fi ucis, prietenul lui <span style="line-height: 15px">Frank Vega îi încredințeaza acestuia un stick de memorie cu niște informații compromițătoare despre primarul orașului. Apelând la politie pentru aflarea și pedepsirea vinovaților de moartea prietenului său,  </span><span style="line-height: 15px">Frank Vega nu este convins că se va face dreptate, observând o pasivitate în atitudinea ofițerilor de poliție. Este hotărât să răzbune moartea prietenului său făcându-i să plătească pe vinovați. Astfel pornește, pe cont propriu, într-o aventură riscantă pentru a descoperi cauzele care au provocat această crimă.</span></p>

Bibi_TM

08.09.2018

Danny Trejo interpreteaza de data asta un rol de baiat bun, un fel de salvator al cartierului. El este intr-o lupta permanenta cu raii din zona, face ''curatenie'' pe unde apuca, si chiar are timp si de o tipa latino careia barbatul ii face viata amara.

1 0

recoll

08.09.2018

Era cel mai nou film de actiune pe care il aveam in calculator si am zis sa il vad.Nu este un film foarte rau,adica cel putin am reusit sa il vad pana la capat desi stilul de film in genul "tarantino cand era novice" nu mi se mai pare acum o actiune demna de-a fi transpusa pe micile si marile ecrane in anul 2012,dar ma rog chestie de gusturi. Un Danny Trejo imbatranit care bate tot ce misca,dialoguri slabutze si un scenariu foarte sec;filmul insa nu este dezamagitor pentru ca are ceva ce te face sa il vezi pana la capat,probabil tema principala a eroului asocial care isi traieste viata in regret si singuratate dar sufletul si norocul ii schimba viata tocmai la batranete.In lipsa de ceva mai bun merge urmarit.

5 1

ottorobert94

08.09.2018

Reusit filmul. Nu foarte exploziv, in efecte speciale sau scene de lupta, dar merge. Povestea e oarecum cliseica, dar nu dezamageste. Mi-a facut placere sa-l vad pe Trejo in inca un film reusit. Intodeauna a jucat bine, mai ales in rol principal. Nota 9. Merita vazut.

3 1