Comedie (United States of America)

Jon Lucas, Scott Moore

Jon Lucas, Scott Moore

STX Entertainment, Huayi Brothers Pictures, BillBlock Media

28 Iulie 2016

4 Decembrie 2020

Atunci când trei mame suprasolicitate și subevaluate sunt împinse dincolo de limitele lor, își lasă la o parte responsabilitățile convenționale pentru o senzație de libertate, distracție și auto-indulgență comedică.

08.09.2018

filmul nu va fi apreciat in nici un caz de barbati, e un film destinat mamicilor; e o comedie usoara de vara, nu foarte amuzanta cu actiune si chiar replici previzibile.

0 0

Dragos_87

08.09.2018

Chiar daca multi nu o sa recunoasca faptul ca femeia e cea care lucreaza mai mult,totusi o data macar trebuie sa recunoastem asta.E o comedie care poate fi vizionata de oricine insa e mai mult adresata mamelor si e tare simpatica cu faze haioase si dialoguri savuroase care pot fi gustate de oricine.Desi am vazut si faze putintel cam exagerate,nu te dezamageste ci dimpotriva:te relaxeaza si iti da o alta stare si de asta e genul ala de film pe care il poti viziona dupa o zi incarcata.Mie personal mi-a placut filmul asta si mi se pare cea mai reusita comedie din ultima perioada pentru ca iasa din tiparul comediilor siropoase si plictisitoare si pe care l-as revedea si a 2 oara cu aceasi placere.Merita vazut.

0 0

mihaelatb

08.09.2018

este un film pe care-l recomand tuturor mamelor, are excese, are "influenta" libertina americana, dar...cand simti ca ai obosit sa faci curatenie, mancare, spalat, ordine, lectii cu aia mici, sa-ti duci copii la inot, fotbal, balet, carate, etc. Atunci cand constati ca nu mai ai timp pentru tine, ca femeie... si sotul, inevitabil se simte neglijat si este nemultumit, caci el s-a insurat ca sa aiba o sotie, mama a avut deja. Atunci un film ca Bad Moms este binevenit. Actritele nu au avut niste prestatii care sa te lase praf, dar scenariul, scenariul este cireasa de pe tort. Nu stiu daca sa-l recomand publicului masculin, dar femeile...

0 0