Comedie, Dramă (Romania, France)

Lucian Pintilie

Ion Baiesu, Lucian Pintilie

Parnasse Production, Les Films du Scarabée, MK2 Productions

16 Septembrie 1992

28 Martie 2020

<div align="justify">Nela este fiica unui fost securist cazut in dizgratie care paraseste Bucurestiul, dupa incinerarea tatalui ei, dorind o viata noua in provincie. Dar oraselul in care-si cauta norocul e poluat si, inca de la gara, e luata in primire de o banda de violatori. Impreuna cu castul ei prieten, Mitica, un medic care infrunta inertia sefului sau, vor trece prin diverse incercari din care cea mai grea va fi masacrarea ostaticilor dintr-un autobus. Razvratiti, ei lupta cu structurile imobile ale societatii din ultimii ani ai comunismului. Securisti, mizerie, tigani, mineri, teroristi, o mica Romanie inca in deriva vine clatinandu-se in fata camerei crudului si tristului domn Pintilie.</div>

loreena76

08.09.2018

Daca sunteti nascuti dupa '89, va rog nu va uitati la acest film. S-ar putea sa vi se para o tragi-comedie(ceea ce si este) deplasata, lesinata, neconsistenta. Pentru ceilalti, ...cred ca deja l-ati vazut si va regasiti in peisaj

9 4

Falstaff

08.09.2018

Una din rarele (si bizarele)situatii in care ecranizarea e mai buna decat scrierea literara de la care pleaca.Desi laudat de critica,romanul lui Baiesu e sec,plin de clisee de-ale prozatorului,in schimb pelicula e,macar pe alocuri,sclipitoare.

7 1

cezarica98

08.09.2018

Un film impresionant, pe care l-am vazut prima data in liceu pe tvr, si m-a impresionant, mai degraba spus; ce m-a socat, prin sinceritatea personajelor , prin spontaneitatea lor, sunt total lipsiti de diplomatie, datorita mediului in care traiesc, au un stil de viata total diferit, conceptii de viata diferite. In concluzie un film cu un scenariu pus bine pe pelicula, ce merita vazut.

2 1