Bandslam

Comedie, Dramă, Familie, Muzică, Romantic (United States of America)

Todd Graff

Summit Entertainment, Walden Media, Goldsmith-Thomas Productions

6 August 2009

28 Septembrie 2020

<p align="left">    Atunci cand mama lui Karen primeste un loc de munca in New Jersey, adolescentul Will Burton este nevoit sa se mute la un alt liceu, acolo unde este fie ignorat, fie luat in bataie de joc de catre noii sai colegi. Singura persoana cu care baiatul se intelege bine este Sam, care ii impartaseste pasiunea pentru muzica, are o voce minunata si canta la chitara. Spre surprinderea amandurora, una dintre cele mai populare fete din scoala pe nume Charlotte Banks, o talentata interpreta si compozitoare, il alege tocmai pe Will pentru a-i resuscita formatia rock din care face parte. Desi doreste sa concureze in cea mai importanta competitie muzicala locala impotriva formatiei "Glory Dogs" a fostului ei iubit Ben Wheatley, Charlotte Banks se retrage din propria trupa dupa ce trece printr-o tragedie familiala. Pusi in fata unei situatii-limita, Will, Sam si colegii lor de trupa trebuie sa decida daca renunta la visul lor de a castiga concursul sau merg mai departe cu orice risc.  </p>

benny01

08.09.2018

Prea fumata tema filmului, nu pot sa cred ca s-au mai gandit sa mai scoata inca un film cu niste adolescenti ce isi urmeaza visul de a ajunge rock-star-uri, apoi se lovesc de probleme insa se leaga prietenii ciudate si totusi adevarate, apar probleme in familie insa totusi ei ajung si canta de parca n-au mai mancat de 2 luni si toata lumea plange si apoi se lasa o perdea de suspans ... insa in final ... EI CASTIGA,FENOMENAL !!

25 18

Delly

08.09.2018

Il ador!Un muzical specific "zilelor noastre".Melodiile(mai ales "Everything I Own")sunt super tari!Eu am filmul,mi l-a trmis o prietena de a mea din America.E extraordinar!Mai putin de 10 nu merita!Doar 10,nota mea e 10/10 bineinteles!Vi-l recomand!:)E super cute!

8 18

moon_light

08.09.2018

o sa mai trec pe pagina acestui film saptamana viitoare pt a vedea cate minusuri am. de ce? pt ca spun ca NU O SUPORT PE VANESSA HUDGENS. cum spunea si benny01 povestea filmului e deja over-limit. finalul mia incape vorba ca era deja de dedus ca ei vor castiga. unul dintre filmele facut pe banda rulanta.:|

22 18