Barabbas

Aventuri, Dramă, Istoric (United States of America, Italy)

Richard Fleischer

Diego Fabbri, Salvatore Quasimodo, Christopher Fry, Nigel Balchin, Ivo Perilli

Dino de Laurentiis Cinematografica, Columbia Pictures

6 Decembrie 2021

Aceasta este povestea fictiva a lui BARABBAS, bazata pe fascinantul pasaj din Noul Testament in care Pilat din Pont intreaba poporul din Ierusalim pe cine vor sa elibereze - pe Iisus din Nazareth sau pe Barabbas, un hot si criminal - iar lumea a strigat numele lui Barabbas. Eliberat fiind, evenimentul avea sa-l marcheze pe Barabbas pentru tot restul vietii. Dupa ce-si vede fosta iubita, Rachel, omorata cu pietre pentru credinta sa in Isus, Barabbas se intoarce la viata lui de hot. Arestat din nou, el vede un alt prieten care-si da viata in numele lui Iisus. Abia la sfarsit, cand Barabbas urma sa fie crucificat, isi descopera credinta.

KATAKLYSM

08.09.2018

cartea lui lagerkvist e superba dar masterpiece-ul lui ramane "pititcul"! filmul mi-a placut!

2 1

epicvlas

08.09.2018

un film superb realizat produs de legendarul dino de laurentis ! filmul are niste imagini fantastice, costume superbe, scene de lupta excelent realizate si reale in amfiteatrul coloseum. . filmat chiar in unul real. cea ce da un rrealism filmului. antony este un actor extrem de talentat care joaca absolut orice. este perfect pt acest rol. filmul are foarte multa aventura epica.cu multe intamplari.iar sfarsitul este redamption pt personaj. un film de colectie o realizare superba. !!!!

1 0

brando

08.09.2018

Dino de Laurentis produce acesta poveste magnifica cu marele Antony Quinn in rolul misteriosului personaj din istoria biblica din timpul MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS ! filmul continua povestea dupa rastignirea MANTUITORULUI, si trece pe aventurile lui Baraba ! filmul este fantastic regizat foarte bine construit cu niste costume fantastice si autentice, scene de lupta in arena foarte credibile si reale un scenariu excelent care nu te lasa sa clipesti si te tine cu sufletul la gura pt a fi curios e se intampla in clipele urmatoare.! filmul este si plin de staruri- Katy Jurado, Ernest Borgnine , Jack Palance ! un film magnific ce nu trebuie pierdut ! nota 11!

0 0