Batman v Superman: Dawn of Justice

Acțiune, Aventuri, Fantasy (United States of America)

Zack Snyder, Gregory Nava

RatPac-Dune Entertainment, Atlas Entertainment, Cruel & Unusual Films, DC Comics, DC Entertainment, Warner Bros. Pictures

23 Martie 2016

25 Martie 2016

Temându-se că acțiunile supereroului privit ca un zeu rămân nesupravegheate, puternicul și formidabilul apărător al Gotham-ului îl provoacă pe salvatorul adorat, modern al Metropolis-ului, în vreme ce lumea nu se poate hotărî de ce tip de erou are mai mare nevoie. Cum Batman și Superman sunt în război, apare o nouă amenințare ce pune omenirea într-un pericol fără precedent.

reg-mihai

08.09.2018

Prea multe detali despre film nu de cunosc dar sper ca o sa fie mai bun decat Man of steel si seria Dark Night, cred ca Affleck o sa se descurce bine in rolul de liliac. Dar trebuie sa asteptam pana la primul trailer

2 5

nikoo1992

08.09.2018

Mie mi-a placaut de Christian Bale in rolul lui Batman ,dar astept sa vad cum va fi Ben Affleck in acest rol.

1 2

08.09.2018

Fiind un fan inrait al lui Batman, al universului DC, era clar ca asteptam acest film cu un entuziasm fantastic iar aceasta asteptare dateaza inca din ziua premierii filmului Man of Steel, introducerea in acest urias capitol al cinematografiei. Batman v Superman mi s-a parut desigur un film extraordinar, un eveniment unic adus la viata de viziunea geniala a lui Zack Snyder. Faptul ca acesta a stat in spatele procesului creativ al acestor doua prime filme inseamna foarte mult pentru mine, pentru ca nu stiu cum ar fi stat lucrurile sub indrumarea unui alt regizor, atat timp cat Nolan si-a terminat treaba in urma cu cativa ani iar implicarea acestuia in noile filme a fost una limitata. Povestea peliculei este foarte bine pusa la punct, motivul pentru care cei doi eroi ajung sa lupte unul impotriva celuilalt este absolut deloc superficial. Totul este gandit dintr-o anumita perspectiva, ampla si foarte intunecata. Fiecare pas facut in desfasurarea actiunii are o anumita amplitudine, consecinte pe masura iar directia filmului este una foarte sumbra inca din primele cadre. Fiecare coarda trasa cu seriticie de asemenea comploteaza la aceasta confruntare. Potentialul filmului este urias desigur tinand cont de numarul mare al personajelor importante integrate in poveste. Cred ca filmul nu risipeste foarte mult din acest potential prin faptul ca ideiile aduse alcatuiesc un puzzle complex in care fiecare personaj are un rol aparte. Anumite piese inca lipsesc, imaginea de asamblu fiind una de o avengura mult mai uriasa insa avem mici detalii care ne permit sa ne formam un anumit punct de vedere de la care putem pleca. Vizual filmul arata desigur incredibil. Mi-a placut foarte mult inceputul, modul in care regizorul a abordat acesta introducere. Surprinde atat vizual cat si la nivelul creativ in general. Momentele in care cei doi colosi se ciocnesc sunt pur si simplu uimitoare si doar prin faptul ca stau unul in fata celuilalt iti trezeste anumite reactii. M-au surprins foarte mult momentele in care Batman foloseste lupta corp la corp, a fost ceva diferit fata de ce am vazut in trecut. La acest impact vizual contribuie din plin si gadget-urile Cavalerului Negru, in special Batmobil-ul care arata chiar interesant. Oricum sunt multe astfel de detalii care fac diferenta in fiecare cadru. Ben Affleck a fost chiar o alegere inspirata iar acele ganduri pesimiste au fost total nefondate acum cand am putut vedea cat de mult actorul a contribuit la reintoarcerea unui Batman sumbru, indurerat de trecut si terifiat de viitor. Restul distributiei este completat de foarte multe nume apreciate care fac o treaba excelenta. iar cu cateva din acesta ne-am intalnit in Man of Steel. Din fetele noi o remarc pe frumoasa Gal Gadot care cu usurinta fura toata atentia in scenele in care apare. Nu are un rol foarte amplu ca expunere insa are o importanta uriasa iar aceasta va avea propriul ei film care cred ca va fi ceva de asemenea surprinzator de bun. Eisenberg drept Lex Luthor, face o treaba buna, mi-a placut si de Jeremy Irons care portretizeaza un Alfred complet diferit fata de ce am vazul la Michael Cain. De fapt totul este diferit fata de trilogia lui Nolan iar filmul lui Snyder nu tine cont absolut deloc de ce si-a imaginat Nolan in trecut. Batman v Superman este ceva ce fanii universului DC si-au imaginat o viata intreaga pe marile ecrane. Si din fericire acest vis placut a devenit o realitate. Cea ce va urma este fara precedent. Astept Suicide Squad cu mare interes, sunt sigur ca va fi ceva genial acolo, inca nu-mi pot da seama de anumite lucruri cand vine vorba de conexiunile acestui film cu evenimentele deja prezentate. Wonder Woman si Justice League au premierele in 2017. Super incantat ca Affleck va si regiza un film de sine stătătoar cu Batman. Viitorul suna bine! Eu ii acord nota 10 acestui film. Poate ca nu e de aceasta nota insa ceea ce insemna pentru mine aceste personaje este mult prea important. Apreciez din plin multele ideii bune, chiar geniale ale acestui film insa sunt si anumite mici minusuri care desigur nu au cum sa il faca un film pefect. Insa nu tin cont de aceste mici detalii negative, pentru mine este mai mult decat excelent. Astept sa il revad, sper sa fie versiunea regizorului care are o abordare mai violenta si tine si cu 30 de minute mai mult.

7 3