Bats

Horror, Thriller (United States of America)

Louis Morneau

Destination Films

22 Octombrie 1999

28 Octombrie 2021

Medicul Sheila Casper este un respectat zoologist trimis in localitatea Gallup din Texas pentru a investiga cauza nenumaratelor atacuri ale liliecilor in zona. Ei i s-a parut foarte curioasa aceasta stire, pentru ca de obicei liliecii sunt creaturi linistite, care evita contactul cu oamenii. Seriful local, Emmett Kimsey, o asigura pe Sheila ca stirile sunt serioase si ca ceva trebuie facut cat mai repede impotriva roiului de lilieci agresivi. Ei descopera ca o noua rasa de lilieci modificati genetic a scapat dintr-un laborator secret si s-a instalat intr-o pestera din apropierea orasului.

alex_il_fenomeno

08.09.2018

eu inclin sa cred ca ar putea fi un film chiar realist , daca ne raportam la poluarea din ce in ce mai crescanda ! filmul nu a fost rau , un thriller bun , cu o poveste reusita , desfasurare stransa si actori care si-au facut treaba in cel mai bun mod posibil , in frunte cu veteranul Lou Diamond Phillips ! si nu putem vorbi de un film low-budget , avand in vedere ca productia a avut un buget de 6.500.000 $ , si castigurile nu au fost departe de suma initiala (4.717.902 $)! merge pentru o vizionare , dar tot cei pentru amatorii genului il vor aprecia mai mult ! nota 7/10 pentru aceasta pelicula !

2 6

fenomenoromanesc

08.09.2018

Poate cel mai bun film din istorie pe aceasta tema.Un film care inca de la inceput te prinde intr-o panza de mister,si te tine intr-un suspans incredibil.Unele scene sunt foarte tensionante,iar efectele speciale nu lasa deloc de dorit la un asemenea buget.Lou Diamond Phillips isi face foarte bine treaba si per total este un film ce merita urmarit,poate nu doar o singura data.Nota 8/10.Enjoy It!

0 1