Acțiune, SF (United States of America)

Jonathan Liebesman

Christopher Bertolini

Columbia Pictures, Relativity Media, Original Film

8 Martie 2011

1 Aprilie 2011

<div align="justify">  De-a lungul timpului, o serie de obiecte zburatoare neidentificate au fost observate de catre localnici pe cerul Statelor Unite ale Americii, Argentinei, Coreei de Sud sau Angliei, insa nimic nu s-a comparat cu evenimentele petrecute in Los Angeles in anul 1942, atunci cand un OZN de culoare portocaliu pal a plutit deasupra orasului generand panica, determinand armata sa deschida focul asupra lui si ramanand infailibil in fata tirului de la sol. Este anul 2011 si omenirea se confrunta cu o invazie extraterestra de proportii careia nu stie cum sa-i faca fata, motiv pentru care marile metropole de pe Glob sunt distruse una cate una, Los Angeles-ul transformandu-se in ultima fortareata de rezistenta impotriva unei forte de origine necunoscuta. Dupa ce o multime de OZN-uri au cazut in apele Oceanului Pacific, o armata de alieni cu un comportament ucigas au macelarit localnicii si turistii de pe plaja si s-au indreptat catre orasul Santa Monica. Sergentul Nantz si plutonul lui de puscasi marini primesc misiunea de a salva civilii din Santa Monica si de a anihila armata extraterestra inainte ca invadatorii sa aiba timp sa intreprinda un atac - surpriza asupra Los Angeles-ului.  </div>

restless

08.09.2018

Da...se vede ca au ramas fara idei scenaristi si regizorii,1 film bun nu am vazut acest am neam...:(,

6 13

aurae_county

08.09.2018

Deci carevasazica, americanii le-a tras o mamă de bătaie nenorocitilor de alieni care călătoriseră milioane de ani lumină prin univers (bineinteles, printr-o gaura de vierme ca altfel nu nu explicam de ce le-a luat atat) şi care ordinarii venisera sa ne fure petrolul (necesar pe navele spatiale pentru a răci bauturile carbogazoase) si femeile... Ah, nu... asta cu femeile apare la duke nukem, dar intelegeti ca nu erau prea prietenosi. Nici macar rovigneta nu aveau panaramele astea... Bine le-au facut americanii! Concluzii din acest film: 1. nu va puneti cu armata americana, sunt rai si fiorosi (aviz teroristi, mai putin cei inventati chiar de ei) 2. sa te inrolezi in armata americana e un motiv de mandrie (vezi 1) 3. intotdeauna o civilizatie aflata la ani lumina in fata terrei (altfel cum ne-ar gasi) va fi rapusa de arme de foc (americane) 4. daca nu mai ai idei in materie de scenariu, incerci combinatia Black Hawk Down + alieni => filmul asta 5. soldatii americani fac poante bune (intre ei) p.s. am vazut acest film intr-un cinema rusesc... ma rog, era CAM, dar atmosfera a fost placuta (spre deosebire de film) p.p.s Bci2 cred ca vorbeste de alt film

28 32

panacristi

08.09.2018