Acțiune, Dramă (United States of America)

Stuart Townsend

Stuart Townsend

Insight Film Studios, Redwood Palms Pictures, Remstar Productions

7 Septembrie 2007

11 August 2020

<p align="justify">Este luna Noiembrie a anului 1999, si intamplarea face ca 5 zile sa zdruncine intreaga lume in timp ce mii de activisti manifestanti sosesc in Seattle, la Washington, pentru a prostesta impotriva unui summit al Organizatiei Comertului Mondial. Revoltele si haosul pun stapanire pe zona, protestatarii reusind sa puna capat intalnirilor inaltilor oficiali. PRintre protestatanti se afla si Django, sam, Lou si jay. Fiecare dintre ei au cate o poveste personala unica, dar sunt uniti intr-o cauza comuna condusa de dorinta de a se face auziti si de a face o diferenta in aceasta lume. Pentru acesti patru protestanti totul este personal, iar miza este mai mare decat o simpla problema politica.</p><p> </p>

konn

08.09.2018

Un film bun , serios , asemanator ca si constructie regizorala cu "Crash (2004/I)"," The Air I Breathe (2007)","Amores perros (2000)","Vantage Point (2008)" cu un mesaj demn de luat in seama !

4 3

Patronu

08.09.2018

Undeva la limita dintre documentar şi film artistic, producţia lui Stuart Townsend prezintă cursul protestelor antiglobalizare din noiembrie 1999 din Seattle. Mai multe poveşti ce se intersectează, o distribuţie bunicică şi realizarea decentă fac filmul să merite o vizionare.

5 5

cristimarc

08.09.2018

m-a scos din atmosfera consumista a sarbatorilor de iarna cu filme dulci si zambete hollywoodiene; din cand in cand e bine sa afli ca exista oameni care cred intr-o cauza buna, se bat pentru ea iar reusitele lor iti fac si tie viata mai buna. Si e bine sa fi pus pe ganduri serioase si chiar speriat. Incredibil de decenti in roluri Charlize Theron si Woody Harellson.

8 4