Battleship

Thriller, Acțiune, Aventuri, SF (United States of America)

Peter Berg

Universal Pictures, Hasbro, Bluegrass Films, Film 44

11 Aprilie 2012

20 Aprilie 2012

Vara lui 2012 începe cu cea mai mare bătălie: Nava de luptă, o aventură spectaculoasă care se întinde peste ape, în cer și peste pămînt, în lupta pentru supraviețuire a planetei noastre împotriva unei forțe superioare. Bazat pe jocul clasic de război Hasbro, BATTLESHIP îi are ca protagoniști pe Taylor Kitsch în rolul lui Hopper, un ofițer în marina americană detașat pe nava USS John Paul Jones, Brooklyn Decker, în rolul lui Sam, fizioterapeută și logodnică a lui Hopper; Alexander Skarsgård este Stone, fratele mai mare al lui Hopper și ofițerul aflat la comanda vasului USS Samson, Rihanna este locotenentul Raikes, camaradul lui Hopper și specialistă în arme, iar Liam Neeson este superiorul lui Hopper și Stone, precum și tatăl lui Sam, amiralul Shane.

equilibrium

08.09.2018

Deoarece comentariul meu o sa fie destul de lung si complex, rog pe cei cu 4 clase si pe fanii lui salam si guta sa nu-si piarda timpul aici si sa treaca mai departe.Va multumesc anticipat!(asta daca stiti sa cititi).Pentru cei care cred ca trebuie sa imi fac blog, stiu deja ce vreti sa spuneti.Ideea este ca pot sa fac un comentariu de 2 randuri sau din contra de 50 de randuri.Am acest drept, iar voi, poate aveti treaba si eu va retin.Deci pot sa incep. In anul 1938, adaptarea radiofonica a romanului”Razboiul lumiilor” a lui H.G Wells, inspaimanta milioane de americani cu un atac al alienilor (martienilor) asupra Terrei facandu-i sa iasa in strazi. Lumea a evoluat mult de atunci la nivel tehnologic si stiintific, atacurile ne mai fiind exprimate prin intermediul radioului, ci prin cel al micului ecran sau cinematografului.Lumea se distreaza acum pe seama lor, dar, in acei ani premergatori celui de-al doilea razboi mondial faptul in sine crea isterie in masa. In ultimul timp, vad o avalansa de filme cu teme catastrofice, predominand cele cu atacuri ale extraterestrilor asupra sarmanului nostru Pamant, ceea ce ma face sa ma gandesc ca ni se pregateste ceva!? Numai, in ultimiii ani au aparut un “snop” de filme avand aceasta tema.Exemplific in mod aleatoriu:Cowboys & Aliens, Battle Los Angeles, War Of The Worlds, District 9, Darkest Hour, The Day The Earth Stood Still, Skyline, Monsters, serialul Falling Skies si alte filme si seriale de categorie B e.t.c (evident ca le-am vazut pe toate, comentez in cunostiinta de cauza).Toate respecta acelasi tipic:extraterestrii sunt rai si vor sa ne extermine iar noi suntem neajutorati ce gasim solutii ingenioase intodeauna sa ii contracaram dupa ce in prealabil au facut prapad pe Terra.Se dovedeste ca noi suntem David-ul mic si ingenios iar ei sunt Goliath-ul urat si prost venit din spatiul, de la mii de ani lumina sau din alte galaxii(daca tot vin de acolo si au tehnologia necesara, de ce odata ajunsi pe pamant, isi dovedesc neputina!?).Trecem mai departe. Ei imbraca diverse forme: forme imateriale, omuleti verzi, umanoizi, rame, melci codobelci, dinozaurieni, viermi care ti se vara in intestine, roboti (uitasem mirabolantul Transformers-acolo se bateau alde ET intre ei, parca), bacteriii, stafilococi si mai stiu eu ce. Ce ataca ei?Pai in primul rand pe americani(poi nu stiu ei cine sunt sefii pe Terra, ce credeati, ca sunt chiar prosti!Hmm!.Ba mai nou ii ataca chiar pe chinezi (in filmul de fata provincia autonoma Hong Kong)Cred ca prin 2020 cand China va trece pe primul loc in lume ca putere economica si militara, ii vor ataca primii pe ei. Sa trecem la film. Il consider un shooter cinematografic(ca tot este facut dupa un joc video), adica, IQ-ul personajelor care il compun nu trebuie sa depaseasca o anumita limita (in speta al actorilor) iar actiunea trebuie sa fie cursiva bazandu-se pe misiuni.(atac surpriza-rezistenta-riposta-victorie). In urma proiectului numit Beacon, de gasire a noi entitati sau unor planete asemanatoare Pamantului, ne trezim pe cap cu niste extraterestrii nervosi care vin cu intentii ostile si nicidecum sa ne iubim( nu pe principiul make love, not war) Propaganda americana functioneaza de minune si in acest film, initial crezand ca respectivii atacatori nu sunt decat niste iranieni si cand colo ei erau veniti hat de departe, de unde a intarcat mutu’ iapa (iranieni=alieni).Atunci ce si-au zis americanii, haide sa le aratam ce ship-uri avem noi in dotare.La un moment dat parca asistam la ziua marinei americane:portavioane, crucisatoare, cuirasate plutind pe apele Oceanului Planetar.Iranienii(alienii) sa stea in banca lor-avem aceste shipu-ri in M.Rosie , in O.Indian dar si in O.Pacific si unde oriunde vrem noi. Revenim! Si inca ceva, daca in timpul atacurilor incearca sa foloseasca avioane de lupta , de ce nu folosesc si submarinele cu focos nuclear, era mai simplu, nu!? Iar ataca astia doar unele tari , in film: USA, China, Germania, Franta.M-am intrebat de ce nu ataca Palau-Belau sau Nauru, ca tot sunt prin preajma Hawaii-ului (unde are loc un atacuri cu niste yo-yo extraterestre care rad totul in cale, bombe-capusa care intra sub blindaj , ca micuta insecta sub piele).Culmea , tot la Pearl Harbor si tineti-va bine, japonezii sunt aliati cu americanii.Deh, istoria poate fi data uneori peste cap!(cei care stiu nitica istorie stiu despre ce vorbesc, ceilalti, Dumnezeu cu mila!). Inaintea atacului americanii joaca fotbal(soccer) cu japonezii.M-am mirat intodeauna ca in filmele americane se joaca soccer in detrimentul insipidelor-fotbal american, base-ball, golf.(stim ca americanii sunt certati rau cu soccer-ul, pe care oricum nu il inteleg!)Intr-o tara care este mai incantat de maciuca lui Tiger Woods, decat de driblingurile lui Messi e chiar ciudat. Si ca sa ii distruga pe extraterestrii cei rai este lansat la apa, batranul USS Missouri, veteranul celui de-al doilea razboi mondial si razboaielor din Coreea, Vietnam, Golf, simbolul puterii militare americane(acum doar muzeu plutitor) care face prapad navei extraterestre si care se misca la tonajul lui precum navetele politiei de frontiera.Lansarea se face pe ritmurile batranilor (cum altfel!) de la AC/DC si melodia Thunderstruck(sic!) Mai sunt trei faze de tot rahatu.1.-Un negru cu doua tevi in loc de picioare, bate un alien incotosmanat din cap pana in picioare in armura de fier si avand pe post de maini doua flexuri.Ii smulge masca si ghici ce? Initial am crezut ca seamana cu ala din Predator.Da de unde , semana cu Cornelius din Planeta maimutelor (faza mi s-a parut la fel de penibila ca cea din Independence Day, cand Will Smith taraste un alien prin desert si il mai si cearta.2.Unii cara o bomba pe brate ca pe sicriu, ca sa o bage pe teava.3.Unul ii zice superiorului(la fel de aiurit)-Da-mi ordin ca nu stiu ce sa fac!(chiar m-a amuzat). Cate ceva si despre actori.Rolul principal este unul de care nu am auzit si care are un nume predestinat, in ton cu filmul:Taylor Kitsch.O, da si Rhianna, da chiar ea, actrita (chelului ii mai trebuia tichie de margaritar).Ma asteptam ca atunci cand cadeau bombele si yo-yo pe punte sa le cante la oameni “Man Down” in ciuda.Si mai ma mira ceva, cum naiba i-a avut loc "dosul" in film!?.Mai este si o blonda(si atat!) si Liam Neeson intr-un rol destul de sters (ma mir ce s-a bagat in porcaria asta). Inchei prin a va recomanda filmuletul uruguayanului Fede Alvarez-Ataque de panico, de pe net, care cu doar 300 de dolari a reusit ce nu au reusit astia cu 200 de milioane.(Sam Raimi i-a si varat in buzunar un milion de coco si l-a chemat in cetatea viselor) Ehe, am cam obosit! Va doresc vizionare placuta!

13 19

btwme

08.09.2018

N-am inteles mesajul. Cred ca e ascuns in mult zgomot de fond si multa muzica. Daca mergem la discoteca , o ascultam pe Rihanna cu mult mai multa placere. Se chinuie o ora si ceva sa-mi spuna ca niste extraterestrii au nevoie de resurse si pentru asta trebuie sa ne extermine ? Pueril. Sa zicem ca puteau sa ne contacteze si sa le ceara cu frumosul. Mai baga regizorul si ceva strategie si ne tinea in priza. Asa, va tin in priza bombele si impuscaturile. Ca la armata. Puneti muzica tare la boxe, niste cantece de calitate , ascultati, si iese mai incitant. Daca gresesc, spuneti-mi voi care este mesajul pe care nu-l inteleg.

4 8

malonegerald

08.09.2018