Battlestar Galactica (2003)

Battlestar Galactica

8 Decembrie 2003

30 Martie 2020

<p>Remake al celebrului film (si mai apoi serial TV) din 1978, filmul este "episodul 0" al serialului cu acelasi nume din 2004.</p><p>Intr-o zona indepartata a spatiului, omenirea se simte in siguranta. Razboiul cu temutele fiinte anorganice, cylonii, este demult uitat. Tehnologia ce a fost pe cale sa distruga omenirea isi regaseste locul in societate iar oameni ca generalul Adama si nava sa de-tehnologizata sunt considerati relicve. Dar in uitarea ce i-a cuprins, cylonii se refac, apar modele noi ce nu se deosebesc de oameni, iar unul dintre acestea isi face loc in patul doctorului Gaius Baltar, cel mai inteligent om de stiinta si proiectant al sistemelor de aparare ale planetelor populat de oameni. Tradand fara voia sa, Baltar le permite robotilor sa loveasca decisiv toate planetele si sa distruga aproape intreaga flota si sa ucida aproape toti loderii oamenilor. </p><p>Dar tehnologia invechita a lui Adama scapa neatinsa si acum el, alaturi de o politiciana neexperimentata ce ajunge pe calea succesiunii lider al omenirii, trebuie sa asigure supravietuirea rasei si sa gaseasca leaganul omenirii, planeta Pamant. </p>

lucus

08.10.2009

Si ultimul,al treilea s-a terminat super si parca tii doresti sa vezi si urmatorul episod si urmatorul ....te tine in suspans.. acum... nu stiu de unde sa fac rost de sezonul 4...un 10 si multe felicitari

0 0

alitzy

23.03.2014

Dupa ce am terminat cu cele 4 sezoane ale remake-ului, nu am putut sta linistita pâna nu am vazut orice altceva legat de acest serial. Este si va ramâne preferatul meu pentru o lunga perioada de timp, pentru ca nu cred ca mai exista ceva ce ma poate impresiona la fel de mult. Acesta este un fel de sample al seriei ce-i va urma. Daca va decideti sa va uitati la aceasta mini-serie, puteti lua din timp si orice altceva mai gasiti legat de BSG. Nu veti fi dezamagiti.

0 0

MisterBlack

09.02.2009

Pe scurt, dupa cum spunea si Edward James Olmos Admiral Adama), Battlestar Galactica este poate cea mai ambitioasa si elevata productie de televiziune de pana acum. O colectie de scenaristi si regizori de exceptie, fiecare cu un palmares impresionant, au introdus noi standarde de realism si limbaj cinematografic sau le-au dus pe cele existente cu un nivel de sofisticare mai sus. Diversitatea regizorilor de etnii si educatii diferite, cu diverse colaborari la activ si supervizare de catre Ron D. Moore, David Eick si Michael Rymer, au rezultat intr-un film foarte omogen dar in acelasi timp improspatat in fiecare moment de interpretari variate.

2 0