Battlestar Galactica: Razor

SF, Acțiune, Dramă, Thriller, Film TV (United States of America)

Félix Enríquez Alcalá

David Eick Productions, R&D TV, USA Cable Entertainment, Universal Television

18 Decembrie 2007

15 Mai 2021

Actiunea din Razor incepe cu primele zile ale numirii lui Lee Adama in functia de comandant al navei interstelare Pegasus, mai precis aceasta acopera perioada de mijloc a sezonului al 2lea al serialului <a href="../../../filme/Battlestar-Galactica-Battlestar-Galactica-403017.html" target="_blank" title="BattlestarG">Battlestar Galactica</a>. Prin intermediul flashbackurilor aflam acum care au fost actiunile Amiralului Helena Cain din timpul atacurilor Cylonilor, aflata la comanda Pegasus-ului. De asemenea aflam de rivalitatea dintre Helena Cain si William Adama, rivalitate care se extinde asupra membrilor echipajelor celor doua nave de razboi interstelare, Galactica si Pegasus. Lee  Adama si Kara Thrace sunt prinsi in mijlocul acestei dispute si trebuie sa decida din care tabara fac parte. Desi metodele sunt importante acum tot ceea ce conteaza se rezuma la supravietuire si gasirea celei de-a 13-a colonii- Pamantul.

bbsbb

08.09.2018

Un SF reusit cu grafica si actiune dar prea realis . Ne arata firea [caracterul ] omului in situatii limita indiferent de scopul fiecaruia . Sper sa pot viziona in totalitate serialul . Distributia este buna si inspirata

0 2

crisdany75

08.09.2018

Un SF tare. Cu rasturnari de situatie si cu actori formidabili. Recomand cu caldura. Se incadreaza undeva intre sezonul 1 si sezonul 2...face o oarecare legatura intre ele. Nota 10.

2 2

mu_zz_i

08.09.2018

Un episod special care ne relatează viaţa pe Pegasus după ce Cylonii au atacat flota şi până când aceasta se întâlneşte cu Galactica. Sincer nu mi s-a părut extraordinar, singurul lucru notabil fiind experimentele pe care le făceau cylonii pe oameni pe aceea planetă îngheţată, acest lucru fiind defapt unul din misterele care vor trebui elucidate în sezonul 4.

3 0