SF, Acțiune, Dramă, Film TV (United States of America)

Edward James Olmos

Jane Espenson

David Eick Productions, R&D TV

27 Octombrie 2009

11 Mai 2021

Filmul se doreste o a fi cumva o reluare a intamplarilor din filmul original (Battlestar Galactica 1978) privite dintr-o alta perspectiva. El incepe cu atacul Cylonilor asupra celor 12 colonii ale oamenilor. In urma atacului, coloniile sunt distruse aproape in intregime. Pe cele 12 planete se formeaza totusi grupuri de rezistenta ale oamenilor. Singura nava de lupta supravietuitoare este Galactica, sub conducerea comandantului Adama. Cylonii au reusit sa creeze 12 modele de roboti cu aspect uman care nu pot fi deosebiti de oameni. O parte dintre acestia erau infiltrati in flota oamenilor, pe diverse functii: preot, doctor, soldat, etc. Ei sunt coordonati de robotul numarul unu - preotul. Acestia reusesc sa produca unele daune pe nave: distrugerea unei parti din rezerva de apa, atac cu bomba sinucigas, ranirea comandantului Adama. Dar rezultatele nu sunt cele din planul cylonilor deoarece robotii infiltrati au dobandit sentimente, nu mai pot actiona ca masini.<br />In cele din urma, cylonii hotarasc sa incheie armistitiul cu oamenii ramasi.

Vader

08.09.2018

Interesant insa sunt usor dezamagit. N-au explicat decat pe jumate acest plan al Cylonilor. Sunt multe intrebari la care inca nu avem raspuns, poate vor mai face inca un film. Insa in aproape 2 ore cat a durat puteau raspunde la toate intrebarile cu care am fost lasati la sfarsit. Scenele care implicau sexualitate au fost total inutile, era mult mai bine daca lipseau cu desavarsire iar in timpul acela mai raspundeau la unele intrebari. De asemenea despre modelul 1 stiam deja din serial ca este un nenorocit. S-au pierdut minute bune in care sa ni se readuca aminte un aspect care il stiam inca din timpul serialului, minute care de asemenea puteai fi folosite in a raspunde intrebarilor ramase. Prestatia actorilor a fost extrem de buna, cum de altfel ne-a si obisnuit "Battlestar Galactica" iar scriitori in mare parte au reusit sa creeze un scenariu bun insa in care din pacate nu se intampla atat de multe precum ne-am fi asteptat. Nu stiu daca este vina lor sau vina companiei "Universal" care le-au impus anumite chestii insa se putea mult mai bine. Sper la inca un film care sa lamureasca ce a mai ramas fara raspuns.

3 2

Mikaitza

08.09.2018

foarte misto acest film e unul dintre genurile mele preferate exact ceea ce imi place sa vad pacat ca pe la noi ajung cam greu aceste filme dar bine ca ajung

1 4

iubytelxxl

08.09.2018

crede`am ca o sa fie un SF.. bun dar pacat am reusit sa rezist doar 20min sau 30.. insa plictisitor ..sau poate ca nu e genul meu de film . insa mie imi plac sf`urile insa asta ma dezamagit.. insa nota mea e mica pentru el

2 4