Dramă, Fantasy (United States of America)

Benh Zeitlin

Lucy Alibar, Benh Zeitlin

Cinereach, Court 13 Pictures, Journeyman Pictures

29 Iunie 2012

12 Aprilie 2013

<p>Hushpuppy e o fetiță de șase ani, care trăiește cu tatăl ei, Wink, în ”cada de baie” - o comunitate din sudul deltei de la capătul lumii. Tatăl ei o iubește, dar e sever cu ea, așa că Hushpuppy nu e o fetiță vulnerabilă, ci una care sepoate descurca singură. Atunci când Wink se îmbolnăvește cu o maladie misterioasă, toată natura o ia razna - temperaturile cresc mult, ghețarii se topesc, iaro armată de creaturi preistorice denumite aurochi se dezlănțuie. Pe măsură ce aurochii se apropie și nivelul apei din deltă crește, iar tatăl ei etot mai slăbit, Hushpuppy își dă seama că trebuie să plece singură pentru a-și găsi mama. </p><p> </p>

rocco123

08.09.2018

Beasts of the Southern Wild arată ce crede Hushpuppy (Quvenzhané Wallis) la șase ani că Bathtub, o insulă plină de noroi, pe micuța Delta Mississippi. În depărtare, e un oraș industrial, New Orleans, unde ea vede turnuri coșuri și fire electrice. Dar, a acasă, fata este înconjurata de pustiu, de animale și pământ. Hushpuppy este crescută în sărăcie extremă, fără electricitate, printre cutii de gunoi și carton și animale. Mama ei a murit; Wink tatăl ei (Dwight Henry) este un alcoolic. Acești oameni au trăit aici întreaga lor viață, departe de lumea modernă. Dar ei sunt fericiți. L-am văzut, dar nu mia plăcut.

2 12

yulyan987

08.09.2018

Un film deosebit, emotionant, dureros dar in acelasi timp cu o frumusete aparte. Nu stiu cati vor aprecia acest film dar sfatul meu e macar sa il vizionati pana la capat. Spun asta deoarece exista riscul sa va plictisiti la inceput dar va indemn sa aveti rabdare si incredere ca nu veti regreta. Acest film m-a facut sa cred ca si eu sunt important in acest univers atat de mare, cu totii suntem piese importante in univers si fiecare avem ceva de spus. Filmul de fata prezinta viata asa cum este ea: dura si necrutatoare dar asta nu inseamna ca nu iti poti gasi fericirea oriunde te-ai afla, fie si in cel mai neinsemnat loc din lume. Eu unul chiar cred ca aceasta fetita, Quvenzhane Wallis, daca se va afla printre nominalizatii la oscar are mari sanse sa il si obtina. Modul in care a jucat este impecabil si merita toata atentia pe viitor. Il recomand cu incredere.

5 5

batranu-lazar

08.09.2018

Unul din cele mai bune filme aparute anul asta. conditia umana si triumful spiritului uman ridicat din mizeria existentei deasupra oricaror oprelisti. filmul este o parabola si trebuie vizionat in cheie, nu are nicio legatura cu negrii, americanii... nota mea 10/10

7 6