Fantasy, Dramă, Romantic (United States of America)

Richard LaGravenese, Ash Brannon, Chris Buck

Lisa Addario, Joe Syracuse

Alcon Entertainment, Belle Pictures, 3 Arts Entertainment, Warner Bros. Pictures

13 Februarie 2013

15 Februarie 2013

<p align="justify">Ethan Wate este un elev de liceu popular, care detestă faptul că locuieşte în orăşelul Gatlin din Carolina de Sud fiindcă aici nu se întâmplă niciodată vreun eveniment ieşit din comun şi abia aşteaptă să se emancipeze de sub tutela părinţilor şi să plece cât mai departe. Visurile băiatului sunt bântuite de imaginea unei fete frumoase pe care Ethan nu a întâlnit-o niciodată, iar atunci când Lena Duchaness, o fată de 16 ani care aspiră la o viaţă normală fiindcă este victima unui blestem ce îi loveşte familia de mai multe generaţii, se mută înapoi în Gatlin, protagonistul se trezeşte implicat în aventuri mai spectaculoase şi mai periculoase decât ar fi îndrăznit să spere. În vreme ce Lena se străduieşte să mascheze faptul că ea însăşi este înzestrată cu puteri supranaturale, Ethan dezgroapă secrete întunecate despre familiile amândurora, depre istoria lor şi despre oraşul lor, dorind să înţeleagă motivul pentru care se simte atât de atras de această fată şi să explice strania conexiune dintre ei.</p>

adutza_adutza

08.09.2018

Astazi am fost la cinema si l-am vazut cu mai multe colege. Una dintre ele citise si cartea si mi-a spus ca sunt multe deosebiri. Daca stam sa analizam partea de actorie si scenariul, filmul este o drama pentru adolescenti care mi-a captat interesul in prima jumatate de ora. Actorii sunt draguti si au fost unele faze la care am ras fie de naiviteatea unor personaje sau de situatiile uneori penibile. Povestea in sine a fost interesanta, iar faptul ca in film au jucat si actori precum Jeremy Irons, Emma Thompson sau Viola Davis da un plus distributiei. Sincer, astept sa apara si continuarea, dar probabil ca nu o sa mai optez sa-l vad la cinema :)

5 0

rocco123

08.09.2018

Un film de dragoste minunată și captivantă. O distribuție foarte bună: Jeremy Irons, Viola Davis, Emma Thompson, Thomas Mann, Emmy Rossum, Eileen Atkins și Margo Martindale. O poveste foarte bine făcută și interesantă, efecte speciale foarte bune, unele scene amuzante și coloana sonoră foarte bună. Un film lung de aproape două ore dar nu plictisitor. Actorii care au jucat rolurile principale Alice Englert si Alden Ehrenreich au făcut o treaba bună şi au avut o performanță strălucitoare. Un film foarte bun pe care îl recomand cu căldură pentru oricine îi place un film de dragoste și fantezie.

3 2

andra_valentina

08.09.2018

Nu stiu ce sa spun,ecranizarea este realizata frumos,povestea interesanta dar parca nu mai uimit in mod special! Ma asteptam la ceva mult mai surprinzator,ca sa zic asa. Personajele au fost cam monotone,nimic care sa te scoata din acea stare de simplu vizionator! Nimic care sa te tina in suspan,iar la sfarsit povestea ia o intarsatura rapida.In fine,nu a fost chiar ce maasteptam,dar trebuie sa mentionez ca ecranizarea este bine pusa la punct! Merita vazut!

1 7