Bedtime Stories

Fantasy, Comedie, Familie, Romantic (United States of America)

Adam Shankman

Walt Disney Pictures, Happy Madison Productions, Gunn Films

24 Decembrie 2008

16 Ianuarie 2009

<p><strong>Bedtime Stories</strong> este povestea lui <strong>Skeeter Bronson</strong> care este pe cale sa descopere ca are puteri magice. In aceasta comedie- aventura, Skeeter este un "om bun la toate" care lucreaza intr-un hotel, si a carui viata nu are prea multe de oferit. Asta pana cand <strong>Wendy</strong>, sora lui are probleme la munca si crede ca va fi data afara. Neavand cine sa stea cu copii ei, ea il roaga pe Skeeter sa aibe grija de ei. Intr-o seara inainte de culcare, copii il roaga pe Skeeter sa le spuna o poveste de culcare. Dar imediat a2a zi, skeeter constata ca povestea spusa nepotilor lui devine intr-un mod misterios realitate.</p><p> In incercarea de a profita de aceasta noua "putere" dobandita, Skeeter incorporeaza toate aspiratiile sale in povestile exagerate pe care le spune copiilor. Ceea ce nu realizeaza Skeeter, este ca nu el este cel cu acest dar, ci copiii, iar acum el trebuie sa aibe grija de ce povesti rostesc nepotii lui, pana nu este prea tarziu.</p>

106 Ordonare după: | |

Gynzz

08.09.2018

Ma uit la nota de aici si apoi la cea de pe IMDB . Credeam k decat eu "subapreciez" filmul asta , dar mai sunt si cei de pe IMDB , acolo e o nota mai realista . Ca si comedie , da este bunicica , te face sa razi , dar are multe faze puerile , ridicole si enervante pentru un film facut in 2008 . Eu m-am bucurat k am ras , dar am fost dezamagit de poveste , patetica , banala , ridicola si mult prea PREVIZIBILA .

13 14

ktalinoo

08.09.2018

o comedie reusita....mie mi-a placut mult.Adam Sandler e un actor pe cinste...iar copiii erau foarte tari..recomand filmul...chiar merita vazut....

0 0

Ancutele

08.09.2018

Ca de fiecare data cand apare cate un film in care joaca Adam Sandler, ma astept la o comedie reusita, in care momentele comice sunt interpretate cu foarte multa naturalete. Asa a fost si "Bedtime stories". S-a incadrat in tiparele actorului, care parca s-a mai maturizat putin. Insa, acest film a avut si un plus, a venit cu ceva nou si foarte amuzant: cobaiul Bugsy. In cobai "ochios", foarte reusit si foarte haios. Per total un film de nota 10.

1 1