Dramă (United States of America)

Julian Schnabel, Richard Marquand

Cunningham O'Keefe, Lázaro Gómez Carriles, Julian Schnabel

El Mar Pictures, Grandview Pictures

3 Septembrie 2000

3 Iunie 2020

<p><strong>Before Night Falls</strong> este un film artistic despre viata unuia dintre cei mai carismatici autori literari ai Cubei, raposatul Reinaldo Arenas. </p><p>In tinerete, Arenas este evidentiat de profesori si incurajat sa-si dezvolte calitatile de scriitor. Acesta nu era un lucru foarte usor, luand in considerare regimul strict al lui Castro, care era impotriva tuturor operelor subversive sau contra autoritatilor. Autorul reuseste totusi sa-si scoata din tara opera cu ajutorul unor prieteni, care aranjeaza ca unul dintre romanele sale sa fie publicat in Franta. Reinaldo Arenas este persecutat nu numai din cauza creatiilor sale, dar si din cauza orientarii sexuale. Fiind un homosexual declarat, el este inchis sub o acuzatie sexuala falsa. Scapa din inchisoare, dar este curand capturat si chinuit pentru acuzatia de contrabanda. In 1980 este lasat sa paraseasca Cuba si se muta in S.U.A. , unde gaseste libertatea mult dorita, dar nu si prosperitatea.</p>

Mistyc

08.09.2018

de ce nu a comentat nimeni la acest film ? in schimb vad comentarii la pagina unor "actori" precum pamela andreson...ciudat viata lui reinaldo arenas,o viata zbuciumata a unui scriitor multi premiat,ce avea orientari homosexuale,mereu pus pe fuga, inchisoare,in sfarsit stabilit in SUA batran si bolnav, jegmanit pe patul de moarte de catre un "iubit" al acestuia.. dramatica poveste,foarte bine jucat javier bardem ! johnny e si el pe acolo, asa cum ne-a obisnuit aparent un rol nesemnificativ... nota 9 + nu dau 10 pt ca e foarte lung si plictisitor pe alocuri

6 1

RoseofSharon

08.09.2018

Rolul "nesemnificativ" al lui Johnny Depp în acest film constă în interpretarea cu multă măiestrie a unui travestit considerat o adevărată atracţie de către deţinuţi, cât şi a unui dur ofiţer cubanez-deci, două personaje cu totul diferite. De remarcat expresia feţei, gesturile, limbajul trupului la ambele persoanje interpretate de Johnny Depp.

1 1

ella_3

08.09.2018