Before the Devil Knows You're Dead

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Sidney Lumet, Ulli Lommel, Peter Moland, Ulli Lommel, Peter Moland

Michael Cerenzie Productions, Capitol Films, Linsefilm, Unity Productions, Funky Buddha Productions

26 Septembrie 2007

30 Septembrie 2020

Când doi frați organizează jefuirea magazinului de bijuterii al părinților, jaful merge groaznic de aiurea, declanșând o serie de evenimente care îi trimite pe ei și pe familia lor spre un apogeu zdrobitor.

simonica

08.09.2018

Chiar daca are venerabila varta de 83 de ani, regizonul Sidney Lumet a reusit sa creeze un film impresionat si depresiv despre partea intunecata a rivalitatii intre frati. Thrillerul plin de suspans “Before the Devil Knows You’re Dead” subliniaza, intr-o maniera eleganta, ca ar trebui sa ne gandim de doua ori inainte de a avea incredere in cei de langa noi, fie ei rude sau nu.

8 2

Patronu

08.09.2018

Sidney Lumet bifează încă o reuşită în prolifica sa carieră. Mi-a plăcut modul de caracterizare al personajelor. Detaliile abundă pe parcurs, graţie celor trei actori din rolurile principale (Hoffman, Hawke şi Finney), regizorul punându-i în valoare prin jonglarea cu măiestrie între cadrele trecut - prezent. Filmul menţine un ritm echilibrat pe parcurs, Lument fiind echidistant între personaje, morala rămânând la latitudinea spectatorului, fapt accentuat şi de finalul sec al filmului. De văzut.

10 4

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

NU ESTE un film de familie !!!!Este un film DESPRE o familie.Un thriller psihologc de exceptzie(deshi mai slab decat cu ce ne-a obishnuit Lumet)…Doi frati pun la cale un plan: sa jefuiasca magazinul de bijuterii al propriilor parinti. O treaba simpla, fara violenta, fara arme, fara probleme. Dar cand un complice ignora regula si depaseste linia, actiunile sale ajung sa creeze o serie de evenimete in care nimeni nu ramane teafar…Filmul e constituit dintr-o serie de flashback-uri,Seymour “executa”cea mai enervanta scena de sex ever,DAR marissa tomei goala,te face sa derulezi again and again..:)))). VIEW TRA

2 4