Comedie, Muzică, Romantic, Dramă (United States of America)

John Carney

John Carney

Likely Story, Exclusive Media Group, Sycamore Pictures, Apatow Productions, Black Label Media

7 Septembrie 2013

27 Noiembrie 2021

BEGIN AGAIN este o comedie sentimentală despre ceea ce se întâmplă atunci când două suflete rănite se întâlnesc, reușind să creeze împreună o muzică frumoasă. Gretta (Keira Knightley) și vechiul său prieten, Dave (Adam Levine) se iubesc din anii de liceu și compun muzică împreună. Ei se hotărăsc să plece la New York atunci când el primește o ofertă din partea unei case renumite de discuri. Dar tentațiile pe care le aduce faima îl determină pe Dave să se înstrăineze de Gretta, care rămâne singură și tristă.

dincolodenume

08.09.2018

Un film atipic pentru consumatorul de filme americane. Wow! Fara nicio scena de sex!!! A fost o desfatare sa urmaresc acest film, o relaxarece a trezit in mine o dorinta de nonconformism vizibil. Filmul ofera privitorului divertisment de calitate pe diferite aspecte ale vietii. Imi place curajul americanului de a afirma: Am pierdut totul si o iau de la capat. Despre asta e vorba in film: reinventarea individului ca persoana. Muzician sau tata, profesionist sau amator, te poti redefini oricand in lupta cu viata. Mi-a placut acest film. Nu-l ratati!

2 0

iulian30

08.09.2018

E al 2-lea film dragut pe care l-am vazut anul acesta,si am ramas cu un zambet pe buze.Din nou nu exceleaza la scenariu,nici chiar la interpretari ,dar deliciul as zice ca-l face muzica din el,si cele cateva piese ale lui Levine, eu sincer as cumpara acel cd care l-au realizat cum l-au realizat ,din film.Si chiar acele detalii din scenariu cu locurile in care creau muzica,mi s-au parut amuzante.Putin cam scurt filmul,deci puteau putin sa mai complice scenariul si sa lungeasca filmul,si ar fi iesit un film de 9,asa ramane doar ceva placut si relaxant sa-l vezi alaturi de cineva.De la mine un 8 cu ceva indulgente.

0 0

Vis-si-realiate

08.09.2018

Daca ati vazut filmul muzical Once si v-a placut, atunci va recomand sa vedeti neaparat Begin Again, realizat de acelasi John Carney. Filmul împleteste povesti interesante de viata si framântari emotionale cu piese muzicale nostalgice, balade si cântece de dragoste. Numele eroului principal - Dan Mulligan, jucat de Mark Ruffalo, nu este ales deloc întâmplator, ci este legat direct de titlul si actiunea filmului. Termenul "Mulligan" aparut pentru prima data în jocul de golf, preluat mai târziu si în alte jocuri dar si în politica, înseamna a beneficia de o a doua sansa, fără bază pe rezultatele anterioare. Dan Mulligan - un producator muzical aflat în cea mai de jos faza a vietii lui, divortat, profesional ratat, proaspat concediat si în plus dependent de alcool, o întâlneste întâmplator pe Gretta (Keira Knightley) - o tânara compozitoare si interpreta de muzica pop-rock, india-rock, blue-eyed soul si blues, aftata deasemenea într-un moment disperat al vietii, când tocmai si-a parasit logodnicul ce i-a înselat asteptarile. Rolul ex-logodnicului (Dave Kohl ) este jucat de Adam Levine de la Maroon 5 - o surpriza deosebit de placuta! Revelatia filmului este însa Keira Knightley a carei voce este autentica, senzuala si plina de sensibilitate. Melodiile interpretate de cei doi sunt deosebite, contin mesaje profunde si transmit sufletului puternice vibratii emotionale. Se spune ca în rolul Grettei ar fi fost propusa initial Scarlett Johansson. În momentul în care Keira Knightly a primit rolu, a trebuit sa învete sa cânte la chitara si a avut ca profesor pe sotul ei - James Righton, membru al formatiei Klaxons. Cei doi au glumit, caracterizând atmosfera din timpul orelor ca fiind "la un pas de divort sau crima" ☺ Filmul reuneste o multime de artisti veritabili: CeeLoGreen (Troublegum), Mos Def (Saul), Catherine Keener (Miriam), James Corden (Steve), Hailee Steinfeld (Violet), muzica impune magie în ritm, miscare, vorbire si actiune. Filmul - care în mare, trateaza fenomenul de aparitie a hiturilor, nasterea starurilor si munca din spatele unui album atinge si tema cere se pare ca a devenit un trend - ma refer la combinarea în muzica vocala si instrumentala, a sunetelor din natura, a zgomotelor din oras, a vocilor aparute pe neașteptate pe fundalul muzical. Finalul filmului este plin de sparanta, atât Dan cât si Gretta si-au reevaluat prioritatile si au folosit cea de a doua sansa, fara a se complace în situatii nedorite de dragul trecutului, luând viata în piept, din nou, de la zero.

6 0