Behind the Candelabra

Dramă, Romantic (United States of America)

Steven Soderbergh

Jerry Weintraub Productions, HBO Films

26 Mai 2013

25 Iulie 2021

<p>Wladziu Valentino Liberace, un geniu muzician, s-a făcut remarcat pe scena muzicii la vârsta de doar 11 ani și a ajuns să cânte în orchestre simfonice în anii adolescenței.Nu a durat mult până când a devenit un star internațional, cunoscut pentru stilul său vestimentar flamboiant, aparițiile în media și talentul său muzical. Filmul surprinde tumultoasa relație a acestuia cu Scott Thorson, un dependent de droguri foarte chipeș, care l-a dat în judecată pentru a obține sprijin financiar după despărțire.</p>

08.09.2018

Intr-un film ce poate fi controversat datorita subiectului, stirea ca " Câinele cu probleme de vedere din "Behind the Candelabra" de Steven Soderbergh a câştigat trofeul Palm Dog, acordat celui mai talentat exponent al rasei canine într-un film de pe Croazetă,..." ( Premiul, este acordat în urma deliberărilor mai multor critici de film, nu face parte din palmaresul oficial al Festivalului de la Cannes, ci este rezultatul unei iniţiative independente, asemenea premiului Queer Palm ) , m-a incantat

1 2

elena_A

08.09.2018

Un film controversat, bazat pe biografia lui Liberace, un cantaret si pianist celebru in perioada 1950-1970, fiind si unul distre cei mai bine platiti si apreciati artisti din acea perioada. Povestea prezinta mai mult viata sa personala (el fiind de fapt homosexual, desi nega acest lucru) si relatia sa cu Scott Thorson. Filmul nu impresioneaza prin povestea sa, cat prin actingul de exceptie. Il recomand doar celor care apreciaza un joc actoricesc de calitate si celor care pot rezista sa-i urmareasca pe Michael Douglas si pe Matt Damon in ipostaze mai putin decente.. :) nota 7.

1 1

08.09.2018

Behind The Candelabra mi s-a parut un film bun care in primul rand impresioneaza cu un acting uimitor si o regie excelenta.Personal stiam despre ce este vorba in aceast film si cu siguranta pentru mine nu povestea a fost motivul pentru care am vazut acest film.Pentru mine faptul ca Steven Soderbergh a regizat acest film pur si simplu mi-a atras toata atentia si m-a obligat ca la un moment dat sa urmaresc acest film.Soderbergh este unul dintre regizori pe care ii apreciez cel mai mult si cu cea mai mare dorinta imi doresc ca in viitor sa ii vad toate filmele acestui uimitor cineast. Povestea filmului mi s-a parut destul de ok iar aceasta cuprinde cateva personaje foarte interesante. Liberace mi s-a parut un artist fantastic insa ca om nu pot spune ca m-a fascinat.De-asemenea modul in care Michael Douglas i-a dat viata acestui personaj este un lucru care nu are cum sa nu impresioneze. Filmul cuprinde foarte multe momente mai putin.decente iar acest lucru poate pentru unele persoane nu este un lucru ok.Totusi eu apreciez faptul ca regizorul a avut curajul sa abordeze direct acesta poveste.La nivel vizual filmul arata in multe momente stralucitor iar regia filmului este foarte buna. Behind The Candelabra este un film care cu siguranta nu ma dezamagit.Poate in unele momente m-am plictisit putin sau putin dezgustat insa doar atat.Cred ca filmul este unul care merita foarte multa atentie si sunt foarte multe motive care sa va convinga sa urmariti acest film.Sincer nu stiam cine a fost Liberace si nici nu auzisem de acest artist pana in momentul in care Soderbergh a preluat acest proiect.Pentru mine faptul ca Soderbergh a ales sa regizeze acest film pentru HBO m-a convins ca la un moment dat sa-l vizionez.

2 2