Belle Époque

Comedie, Dramă, Romantic (France, Portugal, Spain)

Fernando Trueba, Wigbert Wicker, Wigbert Wicker

Animatógrafo, Fernando Trueba Producciones Cinematográficas, Sogepaq, Sony Pictures Classics, Eurimages, Lolafilms

4 Decembrie 1992

27 Noiembrie 2020

<p align="left">   In anul 1931, tanarul soldat spaniol Fernando dezerteaza din armata, este arestat de catre un grup de politisti locali, dupa care este eliberat si merge la un bordel la care il intalneste pe bogatul pictor Manolo. Impartasind aceleasi convingeri politice si acelasi stil de viata libertin, Manolo si Fernando se imprietenesc imediat, iar pictorul il gazduieste pe soldat la ferma lui de tara. Cele patru fiice ale lui Manolo pe nume Clara, Violeta, Rocio si Luz sosesc de la Madrid pentru a-si vizita tatal si il plac din primul moment de oaspetele pacifist si lipsit de griji pe care il gasesc in casa parinteasca, avand rand pe rand cate o aventura sexuala cu el. Numai ca Rocio este pe punctul de a se casatori cu iubitul ei Juanito, Clara este vaduva, iar Violeta este lesbiana, motiv pentru care numai mezina Luz pare potrivita pentru a avea o legatura amoroasa serioasa cu Fernando. </p>

Cibola

08.09.2018

O comedie reusita , parca inspirata ( si actualizata ) din Decameronul lui Boccaccio , de unde se vede limpede spiritul latin-hispanic : sub norii razboiului civil ce va sa inceapa , lumea obisnuita isi vede cu usurinta , din plin , de placerile simple presarate cu aventuri amoroase ; merita vazut ; nota 7 .

0 0

tristan09

08.09.2018

un film fain, linistitor, care recompune o atmosfera idilica, frumoasa epoca de dinainte de razboi... excelent, scena tangoului este jucata admirabil iar schimbul dintre cei doi, barbatul este femeie si femeia barbat duc la niste scene de o senzualitate deosebita. umorul este savuros. iubitul inselat, jucat de Michel Galabru este epocal... eu i-am dat 9. trebuie vazut.

0 1