Ben-Hur

Aventuri, Istoric (Italy, Lebanon, Mexico, United States of America)

William Wyler

Gore Vidal

Metro-Goldwyn-Mayer

5 Decembrie 2021

Una din productiile de referinta ale Hollywood-ului, Ben Hur este povestea unui nobil evreu, si a destinului acestuia punctat decisiv de doua intilniri cu Isus. Cum spune si subtitlul filmului (A tale about Christ, O poveste despre Cristos), imaginea centrala o reprezinta chiar Mintuitorul. Pe parcursul a mai bine de 3 ore, filmul ne poarta prin Iudeea sau prin Roma, construind o poveste credibila despre stralucirea, agonia si in final mintuirea unui om cu o soarta exceptionala.

mauro

08.09.2018

Dupa parerea mea este cel mai bun film al tuturor timpurilor in special datorita faptului ca la acea vreme nu inlocuia calculatoru totu cum se face acum in timpurile astea noi.Totu e fals acum se pierde esenta datorita tehnologiei avansate.O poveste extraordinara costumajele acele scene inaintea lui Pontiu Pilat si atatia oameni implicati greu fiind de realizat.Nota 10 cu felicitari.

8 2

EduardR

08.09.2018

Revazut pentru a doua oara, prima oara fiind acum aprox. zece ani cand aveam undeva pe la sase, sapte ani si tot ce vedeam frumos la acest film era eroul Iuda Ben-Hur si marea cursa de cai . Acum insa am avut ocazia sa ma bucur in primul rand de o imagine excelenta care se ridica aprope la nivelul imaginii filmului "Cleopatra" din '63 care dupa parerea are cea mai grandioasa imagine facuta pana in anii '70. Apoi bineinteles am avut prilejul de a ma bucura si de o regie din partea talentatului cineast William Wyler, pe care il apreciez nespus de mult de la vizionarea filmului "The Best Years of Our Lives" si despre care mai cred ca daca avea ocazia sa se ocupe de filmul "Cleopatra" reusea sa faca ceva mult mai bun! Mai e de mentionat ca in acest film presteaza si raposatul Charlton Heston care a incetat din viata la inceputul acestei luni. In concluzie acest film, aceasta capodopera trebuie vizionata!

6 1

gogoloius

08.09.2018