Acțiune, Dramă (United States of America)

Artie Mandelberg

Dylan Schaffer

WWE Studios

9 Martie 2012

26 Septembrie 2020

<p>Nick Blades este un poliţist nonconformist care este cercetat pentru sustragere de bani din arestul poliţiei, proveniţi din traficul de droguri. Acuzatorul său este neândemânaticul procuror Theo Gold care face tot posibilul sa-l demaşte pe <span style="line-height: 15px">Nick, atrăgându-şi astfel antipatia tuturor membrilor poliţiei din New Orleans. La prima sentinţă în procesul de corupţie împotriva lui Nick acesta este găsit nevinovat de către juriu. Nick este tehnic suspendat totuşi de către şeful său nefiindu-i luată insigna şi arma. Blades dă de urma unui plan codificat pe un ziar aflat în posesia unui infractor mărunt. Descifrând codul, Nick ajunge, în primă fază, la concluzia că este vorba de o serie de furturi la comandă de maşini pe listă aflându-se şi preţioasa maşină Hawk din proprietatea familiei procurorului Gold.  Nick şi Theo se pomenesc prinşi într-o aventură pe urma maşinilor furate. Lucrurile însă nu sunt aşa simple cum par la început fiind vorba de lucruri mult mai grave decat un simplu furt de maşini. </span></p><p> </p><p> </p>

pacred

08.09.2018

o comedie politista slabuta...the edge are ceva haz si cam atat...iei filmulm,il vezi dupa care arunci discul si nu-l mai revezi niciodata

0 0

mitica58

08.09.2018

Lui Adam Copeland ii sta mult mai bine in ring in WWE. Aici nici n-a avut un rol de dur, asa cam cum ar fi vrut, nici politistul politistilor nu a fost. Mai mult mi-a placut de Jamie Kennedy in rolul lui Theo Gold. Rolul lui de aparator neclintit al legilor prins in valtoarea vietii reale de pe strazi si nu in sala pasilor pierduti unde era de fel obisnuit sa-si petreaca aproape intreaga existenta in speranta de a deveni procuror districtual, e un rol bine jucat care mi-a placut. La fel mi-au placut interpretarile Jessicai Walter in rolul mamei lui Theo si al lui Philip Baker Hall in rolul tatalui avocatului Theo Gold. Una din fazele haioase ce mi-a ramas in amintire este cea in care Nick Blades discuta cu pustoaica Nickerson pe treptele din fata casei acesteia in legatura cu masina din curte. Fiind vorba de un luptator de wrestling, ma asteptam la cu totul alta abordare a scenelor dure din film. N-a fost sa fie. Nu te plictisesti la acest film, dar nici nu ramai nemiscat in scaun. O nota de 7 cred ca e la adevarata valoare a filmului.

0 0

Cluc

08.09.2018