Aventuri, Acțiune, Animaţie (United States of America)

Robert Zemeckis, Chris Columbus

Robert Zemeckis

Paramount Animation, Paramount, Shangri-La Entertainment, ImageMovers

5 Noiembrie 2007

30 Noiembrie 2007

\"<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme/Beowulf-Beowulf-4856.html\">Beowulf</a>\" este un film fantastic regizat de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Robert-Zemeckis-1004.html\">Robert Zemeckis</a>, fiind o adaptare a unui vechi poem englezesc numit Beowulf si a fost realizat folosind o tehnica speciala numita \"digitally enhanced live action\". Filmul ii va avea in rolurile principale pe <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Ray-Winstone-475.html\">Ray Winstone</a> (Beowulf), <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Anthony-Hopkins-197.html\">Anthony Hopkins</a> (regele Hrothgar), <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/John-Malkovich-7699.html\">John Malkovich</a> si <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane/Angelina-Jolie-1690.html\">Angelina Jolie</a> (mama lui Grendel). Intr-o era legendara a eroilor, maretul razboinic Beowulf se lupa cu demonul Grendel si atrage asupra sa mania seducatoarei mame a bestiei. Lupta lor de proportii epice faures legenda nemuritoare a lui Beowulf. Regizorul Robert Zemeckis ofera o viziune unica a povestii lui Beowulf intr-un mod in care nu a mai fost spusa vreodata. Cu animatii atatde bune incat veti uita ca e animatie, batalii fantastice si \"vulpoaice\" animate sexy, filmul va fi o combinatie intre \"<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme/300---Eroii-de-la-Termopile-300-71129.html\">300 - Eroii de la Termopile</a>\" si \"Stapanul Inelelor\".

basarabmatei

08.09.2018

imi place f mult grafica filmului( a trailerului ca atat am vazut deocamdata) si raman placut impresionat de permanenta dezvoltare tehnologica a industriei cinematografice...

2 5

Nightwind

08.09.2018

O animatie slaba, mult sub nivelul unor productii precedente gen Spirits Whithin sau Advent Childrenplus scenarii si dialoguri ce au mai degraba efect comic oricat s-ar dori actiunea de dramatica.

10 13

mdomnita

08.09.2018

In afara de animatie, care poate e interesanta, si de efecte speciale, realizarea filmului nu este de calitate. Am vazut Beowulf and Grendel cel mai vechi pe aceasi tema si m-am simtit mult mai implicat in evenimente decat in acesta. Totul in film pare artificial, regizat, nu realist cum ar trebui sa para. Un film care are multa reclama, dar pe care nu am avut rabdare sa il vad pana la final.

5 4