Bernie

Comedie, Crimă, Dramă (United States of America)

Richard Linklater

Mandalay Vision, Wind Dancer Productions, Detour Filmproduction, Castle Rock Entertainment, Horsethief Pictures

27 Aprilie 2012

25 Octombrie 2021

Inspirata din articolul "Midnight in the Garden of East Texas", publicat in anul 1998 in revista Texas Monthly, dramedia "Bernie" are in centrul actiunii un antreprenor de pompe funebre dintr-un mic oras texan pe nume Berhardt "Bernie" Tiede, care este atat de generos incat si-a atras simpatia si dragostea tuturor localnicilor, ce nu au niciodata vreo vorba rea de zis despre el. Dupa ce se imprieteneste cu bogata, morocanoasa si dominatoarea vaduva Marjorie Nugent si face tot ceea ce ii sta in putinta pentru a intra in gratiile femeii varstnice, Bernie o ucide pentru a intra in posesia banilor ei si apeleaza ulterior la tot felul de mijloace ingenioase pentru a crea iluzia ca victima este inca in viata si a evita astfel rigorile legii. Timp de mai multe luni nimeni din oras nu remarca absenta nesuferitei vaduve si nu se alarmeaza, insa procurorul districtual Danny Buck Davidson, care spera sa fie reales in functie si face exces de zel pentru a-i convinge pe cetateni ca merita postul pe care il ocupa, devine suspicios si incepe o investigatie pe cont propriu. Spre stupoarea vecinilor si cunoscutilor, Bernie este acuzat de crima si isi recunoaste vinovatia, insa nici macar atunci nu este judecat cu prea mare asprime de catre localnici.

ottorobert94

08.09.2018

In ultimii ani Jack Black a jucat doar in filme ciudate. Povestea e interesanta, dar mult prea siropoasa (scenele acelea religioase). In rest, am apreciat soundtrack-ul dramatic. Prestatia lui Jack a fost foarte buna, insa cum ziceam si mai sus e mult prea ciudat personajul..pare ireal. Nota 8. Merita vazut, desi nu e prea comedy, mai degraba drama.

2 2

08.09.2018

Un film destul de ok...cateva faze destul de amuzante iar personajele sunt foarte bine conturate. Personal mi-a placut la nebunie de Jack Black care face din nou un rol foarte bun. Acest film este unul foarte ok iar faptul ca acest film se bazeaza pe fapte reale aduce un mare plus la capitolul credibilitate.Recomand acest film mai ales daca esti un fan al lui Jack Black.

2 1

rocco123

08.09.2018

Nu mi-a plăcut filmul a fost destul de ciudat. Poveste a fost destul de siropoasă, destul de plictisitor și neinteresantă chiar dacă este după un eveniment adevărat. Filmul nu are nici umor, nici dramă, nici o acțiune, nici suspans, nici dragoste, nimic. Cu Jack Black în rolul principal mă așteptam la ceva amuzant, dar apă de ploaie. Cred că este cel mai prost film al actorului Jack Black. Filmul nu pot să-l recomand, este destul de ciudat și poți să-l eviți pur și simplu.

1 0