Beverly Hills Cop II

Acțiune, Comedie, Crimă (United States of America)

Tony Scott, Robert Shaye

Eddie Murphy Productions, Paramount, Don Simpson/Jerry Bruckheimer Films

18 Mai 1987

20 Iunie 2021

<p>Politistul din Detroit, Axel Foley se uita la stirile de la televizor atunci cand reporterul a anuntat ca prietenul sau,  capitanul Andrew Bogomil din cadrul politiei din Beverly Hills a fost impuscat de catre o femeie inalta. Axel se duce imediat in  Beverly Hills pentru a-l vizita la spital pe Bogomil, acesta fiind locul in care o reintalneste si pe fiica lui Bogomil, Jan. Totodata el se mai reintalneste si cu detectivul Billy Rosewood si sergentul John Taggart, care investigau cazul si care-i permit lui Axel sa-i ajute sa-l solutioneze cat mai repede. </p><p>Axel, Billy si Taggart descopera ca jafurile "alfabetice", o serie de jafuri ce avusesera loc in zona, fusesera puse la cale de catre traficantul de arme Maxwell Dent. Acesta o delegase pe logodnica sa, Karla Fry, sa-l ucida pe Bogomil, intrucat acesta din urma vroia sa-l aresteze pentru faradelegile comise. Cu aceste informatii, Axel, Billy si Taggart pornesc in cautarea lui Dent si a lui Karla.</p>

riddick

08.09.2018

In 1984, Beverly Hills Cop, a fost comedia cu cele mai mari incasari pana la acea data, fiind desemnat Favorite Motion Picture la premiile Peoples's Choice si nominalizat la Oscar pentru cel mai bun scenariu original. In 1987, Beverly Hills Cop II a fost unul dintre filmele cu cele mai mari incasari ale anului si a fost nominalizat la Oscar si la Globul de Aur pentru cel mai bun cantec. Ambele filme au lansat albume de succes cu coloana sonora, obtinand un dublu disc de platina si respectiv un disc de platina, lansand patru single-uri in topul Billboard. Cand capitanul de politie Andrew Bogomil este ranit grav de un lunetist, Axel Foley se grabeste sa se alature prietenilor sai din Beverly Hills, pentru a rezolva periculosul caz.

2 1

denzelWever

08.09.2018