Beverly Hills Cop III

Acțiune, Comedie, Crimă (United States of America)

John Landis

Paramount, Eddie Murphy Productions

24 Mai 1994

8 Mai 2021

Beverly Hills Cop III (Politistul din Beverly Hills III - Alta distractie, acelasi caraliu) prezinta ce-a de-a treia aventura a politistului Axel Foley, care si-a gasit o noua tinta: ucigasul sefului sectiei sale de politie din Detroit. Acesta reuseste sa ii scape lui Axel, care descopera in cele din urma cui apartine masina acestui criminal. Un cunoscut parc de distractii din California, WonderWorld - a devenit scena unor noi investigatii in ceea ce priveste activitatea unei retele criminale. Axel Foley suspecteaza acest parc de distractii a fi doar o fatada pentru un grup de criminali care se ocupa cu falsificarea bancnotelor. DeWald este cel din spatele acestor afaceri ilicite, dar cu ajutorul lui Jon si Billy, Axel isi va obtine razbunarea.

iulian30

08.09.2018

cel mai reusit din serie,se vede ca e mai bine lucrat,scene comice,de actiune,un film de relaxare. eu il recomand pentru o seara de relaxare.

0 0

Andrei426Hemi

08.09.2018

Cel mai putin reusit din toata seria iar cativa dintre actorii celorlalte 2 serii in aceasta ultima serie numai apar. Eddie Murphy isi ia din nou in primire rolul Axel Foley care, in primul Beverly Hills Cop, l-a propulsat in fruntea listei de preferinte a publicului si a facut din el unul dintre cele mai indragite staruri de comedie. De aceasta data, locul de desfasurare a anchetei il constituie un cunoscut parc de distractii din California, WonderWorld, devenit sediul neobisnuit al unei retele criminale. Printre roller-coasters si alte distractii, actiunea ia intorsaturi comice sau pline de suspans, fiind pentru realizatori ocazia de a crea propria lor lume de fantezie si amuzament.

0 0

Kid_Rainen

08.09.2018

Si asa se termina aventura comicului detectiv Axel Foley...In aceasta a 3-a parte,mi-a placut foarte mult locul desfasurarii actiunii,Wonder World,acel parc colosal,visul fiecarui copil...In rest,actiunea cursiva,replici specifice si savuroase ale lui Eddie Murphy,cateva noi personaje...Intreaga serie este amuzanta,relaxanta si oricand de vazut...Una dintre seriile in care se imbina destul de bine actiunea si comedia alaturi de 'Bad Boys','Rush Hour'...

0 0