Beyond Borders

Dramă, Romantic, Aventuri, Război (Germany, United States of America)

Martin Campbell

Mel's Cite du Cinema, Mandalay Pictures, CP Medien AG, Camelot Pictures, Networxx - Film Management

23 Octombrie 2003

19 Ianuarie 2021

In timp ce se afla la o gala pentru colectare de fonduri, Sarah Jordan, o americanca naiva, casatorita, care traieste in Anglia, asista la marturia unui umanitar renegat, Nick Callahan. Atrasa de Nick si de cauza acestuia, ea isi abandoneaza viata linistita din Aglia pentru a lucra alaturi de el. Munca o va duce pe meleaguri periculoase, unde va descoperi ca realitatile dure si atractia tot mai mare fata de Nick, vor starni in ea pasiunea de a salva vieti, riscandu-si propria viata.

Patronu

08.09.2018

Un film care incepe destul de promitator, insa se pierde mult pe parcurs. Scenariul este la pamant; povestea devine tare plictisitoare si trasa de par dupa primele 30 de minute. Multe dintre dialoguri sunt spuse doar de dragul de a fi spuse si de multe ori chiar n-au nici un sens. In loc sa dezbata un singur subiect bine filmul se complica prea mult si ajunge sa fie un "ghiveci" plin de clisee.

11 11

Ruxandra_91

08.09.2018

Filmul mi-a placut foarte mult, in ciuda celor spuse de Patronu mie nu mi s-a parut ca filmul e un "ghiveci plin de clisee" poate ca da, pe alocuri a fost un pic plictisitor dar nu mi s-a parut nicidecum un ghiveci... Ca sa inchei, din punctul meu de vedere filmul este de vazut; ii dau un 8

5 2

Scream

08.09.2018

ma mira groaznic de tare faptul ca intr-un astfel de film angelina jolie joaca fara brad pitt. ei fiind un cuplu renumit pentru generozitatea de care-au dat dovada. Este impresionant faptul ca exact asa se comporta oamenii bogati. ma refer la faza cu banana. Oamenii bogati nu prezinta nici cel mai mic interes fata de problemele oamenilor mai putin norocosi. Ironic este faptul ca oamenii de rand sunt cei interesati sa ajute pe cei neajutorati. Cei care nu pot ajuta cu mult, ei bine ei sunt cei care se ofera sa ajute. Raspunsul la intrebarea "de ce?" este: oamenii putred de bogati habar nu au ce inseamna saracie. Au crescut cu multi bani si izolati de cei fara bani. Aia habar nu au ce inseamna saracie.

3 3