Beyond Sherwood Forest

Acțiune, Aventuri, Fantasy (Canada)

Peter DeLuise

Chase Parker

28 Noiembrie 2009

25 Iulie 2021

In Nothingham apare un monstru care distruge vietile oamenilor,iar Robin Hood trebuie sa rezolve situatia. Acest lucru pe parcurs devine din ce in ce mai greu deoarece seriful ii ingreuneaza situatia si pe deasupra Robin se reintalneste cu Marian, cea pe care o iubeste dar ea este pe punctul de a se casatori.Intre timp bestia il raneste grav pe preotul Tuck, dar acesta inainte de a muri ii spune eroului singura modalitate de a distruge bestia. Acesta se aventureaza cu cei doi prieteni de baza intr-o padure mistica, dintr-o alta lume numita Padurea Intunecata unde trebuie sa se intalneasca cu niste vrajitori. Intre timp in lumea reala se afla cine este bestia cu adevarat si povestea se complica si mai mult. Se pare ca va fi din ce in ce mai greu pentru Robin sa rezolve situatia.

marincean.andrei

08.09.2018

Personajul meu preferat din film este Alina ,pentru ca se poate trasforma intr-un monstru cand iese la lumina. Mi-a placut partea cand Robin,John si Will sunt in Padurile Intunecate. Ce nu mia placut a fost prima parte din film cand monstrul a omorat pe unul dintre cavaleri.

0 0

jurnalistul

08.09.2018

Turnat ca un episod din amintitele seriale, filmul nu se ridica nici macar la valoarea de sau categoria de serial. Cu un story derapant, dialoguri absolut stupide si o muzica de cvartet retras, nici macar pentru o seara de mijlocul saptamani nu cadreaza. O singura secventa reusita, cea a transformarii Alinei de la inceputul filmului. Altfel, un film facut cu - cred eu - 30000 de euro. Sala tronului regelui e o camera de castel inchiriata probabil cu ora, doar pardoseala si tronul... Locatia saraca, probabil o padurice privata... Actorii, desi tineri, deja cu spiritul obosit...

1 1

panacristi

08.09.2018

Nu prea este un film reusit, cam de amatori dupa parerea mea.Au incerca sa faca ceva cu acea transformare in monstru dar tot nu a dat viata filmului.Scenariul cu padurea intunecata este ceva mai frumos, dar in rest filmul filmul nu prea este captivant.

0 0