Beyond The Law

Dramă, Acțiune, Thriller

Larry Ferguson

Polar Entertainment Corporation, Capitole Films

22 Aprilie 1992

23 Octombrie 2021

Bazat pe o poveste reala, filmul in al are in centru pe Dan Saxon, un politist cu o copilarie problematica. Acesta este ales de catre Conroy Price, un agent din Arizona, pentru a merge intr-o misiune sub acoperire, pentru a prinde niste traficanti de droguri si arme. Saxon nu are noroc pana in momentul in care il intalneste pe Virgi, un mecanic care ii prezinta lumea motociclistilor pe care nu ii intereseaza legea. Virgil il invata pe Saxon despre motociclete si despre fratiile care se invart in jurul lor. Dupa foarte multe lectii si o schimbare radicala a modului in care arata, Saxon isi dezvolta o personalitate diferita, pe nume Sid, cu ajutorul careia se infiltreaza in aceste fratii si ii castiga increderea lui Blood, presedintele unui club local. In acelasi timp, aceste porneste o relatia cu un fotograf, Renee Jason, care ii cunoaste ambele personalitati. In momentul in care acesta se adanceste in lumea crimei, devine din ce in ce mai instabil.

Naty80

08.09.2018

Dan Saxon (Charlie Sheen), un politist a carui copilarie a fost marcata de abuzurile unchiului sau, este recrutat pentru o riscanta misiune sub acoperire. Saxon trebuie sa se infiltreze intr-un grup de motociclisti ale caror afaceri cu droguri au raspandit moartea si teroarea in lumea interlopa. Pentru a castiga increderea bandei, Saxon trebuie sa accepte misiuni care depasesc mult granita legii. Ce se intampla cu el in cadrul misiunii si ce impact are asupra lui grupul aflati urmarind filmul Chiar merita

1 0

MichaelMadsaen

08.09.2018

nu e rau filmu...joaca doi actori mari....charlie si madsen...povestea e buna pentru aceea vreme.....nu e o capodopera dar pentru tema filmului merge..

1 1

recoll

08.09.2018

Rol bun facut de Charlie Sheen; apreciez si faptul ca filmul este facut dupa un caz real...insa dupa modul de transpunere sau regie,filmul de fatza este superficial, personajele sunt notorii si liniare fara trecut si fara viitor.tot ce ni se arata despre personajul principal sunt acele abuzuri si nimic mai mult...nici de unde vine si nici unde pleaca; asemeni unui caracter rpg cu level 0 (zero).

2 0