Trailer #1 00:00

Big Love (1970)

| 01 January 1970 ()

Big Love

7 August 2020

<p>Un sot, trei neveste. Asta ar fi visul oricarui barbat ? Fa cunostinta cu familia Henrickson si decide-te tu. Capul acestei familii ciudate este Bill Henrickson, care  traieste in poligamie in suburbiile orasului Salt Lake City cu 3 neveste, 7 copii in afara de acest aspect cu o sumedenie de datorii si cu asteptari tot mai mari din partea sotiilor lui atat pe plan financiar cat si pe cel emotional si sexual. Situatia nu este chiar atat de trista precum pare. Bill este un om de afaceri de succes, iar cele trei sotii Barb, Nicki si Margene sunt vecine, si iau toate deciziile impreuna, il impart pe Bill in fiecare zi si se straduiesc sa-si mascheze gelozia. Marea lor familie este tinuta sub secret, deoarece poligamia este interzisa si in Salt Lake City. </p><p>Desi viata lor este foarte complicata, alti factori externi complica si mai mult lucrurile. Parintii lui Bill si socrul acestuia ii fac zile fripte cum au ocazia.Serialul Big Love ne prezinta cu mult umor si cu o distributie de exceptie poligamia in stilul caracteristic HBO.</p>

valentina1003

22.06.2009

eu inca il urmaresc pe HBO,bineinteles cine putea face un asemenea serial cu aceasta tema a poligamiei decat hbo cum nea obisnuit de altfel ,un serial reusit actori buni,bravo ica odata laude

0 0

Draven1975

26.07.2010

Un serial foarte interesant si original. Actorii joaca fenomenal, dovada fiind chiar Chloe Sevigny (Nicky in serial), care tocmai a castigat Golden Globe-ul pentru cea mai buna actrita intr-un rol secundar dintr-un serial-drama. Bil Paxton nominalizat, de asemenea, face un rol de milioane. Recomand .

1 0