Birth

Dramă, Mister, Thriller, Romantic (France, Germany, United States of America, United Kingdom)

Jonathan Glazer, Chris Columbus

Academy Films, Fine Line Features, New Line Cinema, Lou Yi, March Entertainment

8 Septembrie 2004

27 Octombrie 2020

Anna este o tanara vaduva din New York care a plans 10 ani dupa sotul ei si acum in sfarsit se decide sa-si continue viata. Ea tocmai s-a logodit cu Joseph si se pregatesc sa se casatoreasca. Insa la celebrarea zilei de nastere a mamei ei apare un baiat in varsta de 10 ani care pretinde ca este Sean, fostul sot al Annei, reincarnat. Desi povestea pare neveridica si absurda, Anna nu reuseste sa-si scoata din minte imaginea baiatului. Si, spre ingrijorarea logodnicului ei, contactele din ce in ce mai dese ale femeii cu baiatul o fac pe aceasta sa reflecte asupra alegerilor pe care le-a facut in viata.

cezar33

08.09.2018

Nu s-a mai facut asa ceva pana acum. Original hundred percent cum ar spune americanii. Cateodata acest film pare insuportabil. Un copil de 10 ani vrea in pat cu mama sa si nu pentru a dormi ci pentru a... Sufletul sotului n-are liniste pentru pacatele produse in viata si-si cauta mantuirea in preajma sotiei, incarnadu-se in trupul nevinovat al unui baietel. Acesta ar fi subiectul. Ce-ar fi fost filmul fara N. Kidman? E greu de spus. Stiu insa ce este filmul cu ea. In cel mai bun rol al vietii este incredibila. Are naturaletea varstei reale din viata si film, trece extraordinar de la raceala vaduvei la pasiunea dragostei cu acel temperament personal care mie mi se pare unic. E drept este ajutata de ceilalti actori care-i acorda parteneriatul cu talent si generozitate. Regizorul Jonathan Glazer socheaza prin tehnica detaliului. Toate elementele infatisate au importanta lor sunt de fapt cate-o piesa mai mica sau mai mare adaugate la acest puzzle care este Birth. In final ai privilegiul de a filtra mesajul prin intermediul propriului tau suflet. Purificarea te priveste si pe tine!

9 4

Misteria

08.09.2018