Black Mass

Thriller, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Scott Cooper, Amy Heckerling

Vendian Entertainment, Infinitum Nihil, Head Gear Films, Cross Creek Pictures, Free State Pictures, RatPac-Dune Entertainment, Le Grisbi Productions

4 Septembrie 2015

2 Octombrie 2015

<p>În 1970, agentul FBI John Connolly reuşeşte să îl convingă pe temutul gangster James „Whitey” Bulger să colaboreze cu biroul federal de investigaţii pentru a elimina un duşman comun: mafia italiană din Boston. Povestea acestei alianţe atipice care a scăpat de sub control, permiţându-i lui Whitey să evite legea, să-şi consolideze puterea şi să devină unul dintre cei mai periculoşi criminali din istoria oraşului.</p>

RoseofSharon

08.09.2018

În aceste zile a filmul a fost prezentat în cadrul festivalului de la Veneţia şi a fost apreciat de critici.

0 2

RoseofSharon

08.09.2018

Un film bun, insa dur, cu multa violenta. Jucat excelent, cu profesionalism. Johnny Depp a studiat cu minotiozitate personajul si a reusit sa intre perfect in pielea acestuia-criminalul sadic, fara scupule, fara pic de suflet, care se joaca cu victimele cu o placere nemaipomenita. Mi-a placut si Joel Edgerton in rolul agentului FBI corupt, care a colaborat cu Bulger. Merita vizionat pentru rolul realizat de Depp-poate unul din cele mai bune din indelungata sa cariera.

1 3

Vladdance

08.09.2018

Blugii strâmți, accesele de furie specifice unui omuleț nu prea înzestrat din niciun punct de vedere și look-ul de Ray Liotta nu m-au convins că Johnny s-ar îndrepta pe calea cea bună după o lungă perioadă de timp în care pare să se fi jucat numai pe sine. Dar nu-i vina lui, e vina filmului, scenariului care nu excelează la niciun capitol deși ar fi putut să o facă cu câteva indicații regizorale mai bine împământenite, cu ceva mai multe profunzimi și laturi ale personajelor. În schimb filmul pare să tragă o linie subtilă, dar revelatoare peste gangsta-plictiseala asta: James Bulger (Johnny Depp) e fratele rău, corupt, temut de societate și semi-impotent, iar Billy Bulger (Benedict Cumberbatch) este fratele reușit, tatăl a nouă copii, om politic respectat în societate. La mijloc nu pare să fie decât un tumult de refulări care generează un fir narativ plicticos. N-am amintit partea cu cocalarul de la FBI căci am și uitat-o imediat.

0 3