Black Swan

Dramă, Thriller (United States of America)

Darren Aronofsky, John Landis

Dune Entertainment, Fox Searchlight Pictures, Cross Creek Pictures, Protozoa Pictures

3 Decembrie 2010

25 Februarie 2011

Nina Sayers este dansatoare la o companie de balet din New York, iar talentul, ambitia si devotamentul fata de arta pe care o practica o indreptatesc sa aspire la statutul de prima-balerina in spectacolul "Lacul Lebedelor" ce urmeaza sa deschida noua stagiune. Desi directorul artistic Thomas Leroy ii rasplateste eforturile si daruirea oferindu-i Ninei rolul ravnit, tanara se simte coplesita de noile responsabilitati si este pe punctul de a claca, mai ales ca mama ei pe nume Erica ii fixeaza standarde extrem de inalte, iar coregraful o critica pentru ca nu este suficient de senzuala si dezinvolta si nu transmite publicului emotie si pasiune. Situatia se complica atunci cand in ecuatie intra Lily, o balerina dezinhibata, gratioasa si frumoasa, care pare alegerea perfecta pentru a interpreta rolul Lebedei Negre si care o concureaza pe Nina. Desi este perfecta in rolul inocentei si fragilei Lebede Albe, Nina Sayers trebuie sa isi exploreze latura intunecata si sa isi scoata la suprafata sexualitatea reprimata pentru a se mula pe rolul Lebedei Negre, Lily fiind singura care o poate ajuta. Dar exista Lily in realitate sau este numai o plasmuire a imaginatiei Ninei?

184 Ordonare după: | |

Mikaitza

08.09.2018

cred ca va fi destul de interesant filmul la ce actori sunt in el sunt sigur ca va fi un film foarte bun,il astept si vom vedea

4 12

mdomnita

08.09.2018

Filmul a fost foarte bun, și nu a dezamăgit în nici un fel. Chiar dacă la început nu pare mare lucru și cadrul în care se desfășoară acțiunea este prezentat destul de lent, din momentul în care apare lupta interioară a actriței principale cu propriul eu și nesiguranța datorată evenimentelor petrecute în film. Filmul devine șocant, dar extrem de interesant și regizorul reușește să creeze o paralelă între opera de balet și schimbările interioare ale Ninei. Aici amintește oarecum de Carmen al lui Carlos Saura, chiar dacă cele două filme nu au aproape nimic în comun. Jocul actrițelor (în mod special) este excelent. Mă aștept ca Natalie Portman să primească o serie de premii pentru rolul ei, iar Mila Kunis e superbă ca de obicei, chiar dacă acest rol nu cred că îi va aduce mare lucru. Filmul intră cu ușurință în topul celor mai bune filme din ultimii ani, așa că faceți cumva să îl vedeți.

5 6

berby

08.09.2018

Mie numele regizorului imi da de gandit mai ales ca a mai regizat filme foarte bune si in al doilea rand e si psihologic un gen care'mi place mult, Si nu in ultimul rand cele doua mari actrite din rolurile principale Natalie Portman(Nina) & Winona Ryder(Beth MacIntyre) sper sa'l vad cat mai curand, e marele Darren Aronofsky care nu se desminte si cred ca a reusit din nou sa confirme ca merita si el un loc cat mai sus in topul marilor regizori daca nu l'au inclus criticii deja.

4 16