SF, Dramă, Thriller (United States of America, Hong Kong, United Kingdom)

Ridley Scott, John Singleton

John Singleton

Shaw Brothers, The Ladd Company, Warner Bros. Pictures

25 Iunie 1982

23 Noiembrie 2020

Intr-un viitor cibernetic al lumii, bazat pe tehnologie avansată și inteligență artificială, omul a descoperit tehnologia creării de clone umane, folosite pentru coloniile din spațiu, dar cu durata de viață limitată. În Los Angeles-ul anului 2019, Deckard este un Vânător de Recompense, un polițist specializat în descoperirea Replicanților. Deși voia să se retragă, Deckard este obligat să revină când cinci clone evadează dintr-o colonie extraterestră și ajung pe Pământ.

cneius

08.09.2018

un clasic al genului dar nimeni nu comenteaza, probabil ceilalti cinefili sint mai tineri! Merita vazut

10 11

mariusgabriel

08.09.2018

Plusuri: - cinematografia: excelenta, probabil una din cele mai bune pe care le-am vazut - regia: de nota 10, o viziune excelenta a lui Ridley Scott - muzica, efecte vizuale, etc, etc Minusuri: - scenariul destul de slab. adica se putea mai bine - prestatia lui Harrison Ford (E foarte slab conturat personajul, nu stiu daca asa s-a vrut sau daca Harrison Ford joaca intradevar prost. Parea destul de plictisit in film) Se pare ca aceeasi parere au avut-o si criticii. La vremea lui, Blade Runner nu s-a bucurat de un mare succes. Premiile (nominalizarile) pe care le-a obtinut (dintre care si 2 nominalizari la Oscar) au fost la efecte vizuale, regie, decoruri, actor secundar (Rutger Hauer ), costume, muzica, machiaj si niciunul la scenariu sau la actor principal. Nota mea: 6.5

11 11

Christian175

08.09.2018

Este o ecranizare a romanului unui autor celebru deja, Philip K. Dick... romanul se numeste "Do Androids Dream of Electric Sheep?". Pentru acest roman a castigat Premiul Hugo. Ce pot spune...am vazut filmul si dupa aia am citit cartea...diferenta imensa. Daca gasiti cartea, cititi-o! Filmul este bun, dar cartea este exceptionala. (Ca deobicei in asemenea cazuri.)

7 7